Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Witam
18 września 2021 w bankomacie ING w Nowym Sączu w Galerii Sandecji wpłacałem gotówkę przez blika otworzyła się skrytka więc włożyłem pieniądze,skrytka się zamknęła i wyskoczył komunikat dołóż pieniądze lub przerwij. Dałem przerwij i wyszło potwierdzenie z bankomatu z komunikatem BŁĄD PRZETWARZANIA TRANSAKCJI . Nie zaksięgowało pieniędzy na koncie ani skrytka się nie otworzyła żeby je wyciągnąć .
Od razu przy bankomacie zadzwoniłem na infolinię przyjęli reklamacje. Pracownik na infolini poinformował żebym przez wiadomość przesłał zdjęcie potwierdzenie które wyszło z bankomatu i zrobiłem tak .
Po weekendzie przesłali mi kwotę warunkowo i poinformowali że reklamacja będzie dalej rozpatrywana .
29.09.2021 dostałem odpowiedź na negatywne rozpatrzenie reklamacji i cofnęli mi pieniądze .
Zadzwoniłem ponownie złożyć reklamacje ponieważ się z tym nie zgadzam bo to są moje pieniądze i nie moja wina że urządzenie jest wadliwe .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 1 z 10 (7 881 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się  reklamację rozpatrzeć jak najszybciej. Jeżeli możesz, podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 2 z 10 (7 824 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo za odpowiedź.
Przesyłam numer reklamacji 026638/092021
Byłbym wdzięczny za przyspieszenie sprawy w rozpatrzeniu reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (7 716 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam go do odpowiedniego zespołu

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (7 710 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo .
Po odpowiedzi w sprawie składanej reklamacji dam znać jak sprawa została rozwiązana .
Pozdrawiam .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 5 z 10 (7 704 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Mam również zapytanie czy da się jakość sprawdzić jaki jest status reklamacji w danym momencie ?
Czy tylko udzielana jest informacja przez infolinie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 6 z 10 (7 524 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Status reklamacji nasi specjaliści mogą dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie, który rozpoczniesz po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 10 (7 460 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (7 144 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Tak dostałem,negatywna...pa raz drugi poinformowano mnie że we wplatomacie nie ma moich pieniędzy...z informacji wynika że po tym jak włożyłem pieniadze do urządzenia od razu je wyjąłem,choć wcale skrytka się nie otwarła po wydaniu potwierdzenia o błędzie przetwarzania transakcji...żadnej informacji o sprawdzeniu kamer w maszynie...bo może następna osoba po mnie zobaczyła te pieniądze w maszynie przy swojej transakcji...już prawie miesiąc jak nie mam pieniędzy i sprawa nie ruszyła z miejsca,jestem bardzo niezadowolony z tej reklamacji,po coś są te kamery w maszynach żeby sprawdzić nagrania w takich sytuacjach...nie zazdroszczę wszystkim którzy znaleźli się w takiej sytuacji jak ja
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 9 z 10 (7 121 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Jeżeli kolejny raz otrzymałeś negatywną decyzję na swoją reklamację i się z nią nie zgadzasz, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 10 z 10 (7 034 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy