30-09-2021 17:13
01-10-2021 17:30 | Edytowano: 01-10-2021 17:31
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się reklamację rozpatrzeć jak najszybciej. Jeżeli możesz, podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
05-10-2021 06:54
05-10-2021 07:14
Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam go do odpowiedniego zespołu
05-10-2021 09:07
08-10-2021 11:42
09-10-2021 11:48
Status reklamacji nasi specjaliści mogą dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie, który rozpoczniesz po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej.
14-10-2021 17:20
Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie.
14-10-2021 21:16
15-10-2021 21:39
Jeżeli kolejny raz otrzymałeś negatywną decyzję na swoją reklamację i się z nią nie zgadzasz, to możesz:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |