Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Ze 3 tyg temu wpłacałam 2170 pln do wpłatomatu. Nastąpiła awaria. Konsultantka z infolinii zapewniała że z całą pewnością mogę odejść od wpłatomatu, reklamacja zostanie rozpatrzona a pieniądze są bezpieczne. Nazajutrz bank warunkowo przelał mi cała kwotę. Dziś po 3 tygodniach nagle bank zmienił zdanie zabierając mi 400 pln z rachunku. Otrzymałam pismo, że bank rozliczył bankomat i tylko 1770 pln im nadbywało.

Oczywiście zgłaszam kolejną reklamację.

Czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze w takiej sytuacji?

Czytam Wasze zgłoszenia i ogarnia mnie bezsilność.

 

Nr zgłoszenia 106597/062023

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 1 z 4 (3 219 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Jeśli zgłosisz odwołanie od odpowiedzi na reklamację, przekaż nam jej numer. Postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy w dziale reklamacyjnym.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Były moderator
Były moderator icon
132
21
03-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (3 214 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Nr zgłoszenia podałam w poprzedniej wiadomości.

Póki co 0 odpowiedzi.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 954 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przekazaliśmy Twoją sprawę do odpowiedniej jednostki, z prośbą o pilną weryfikację



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 945 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy