28-06-2023 19:29
Ze 3 tyg temu wpłacałam 2170 pln do wpłatomatu. Nastąpiła awaria. Konsultantka z infolinii zapewniała że z całą pewnością mogę odejść od wpłatomatu, reklamacja zostanie rozpatrzona a pieniądze są bezpieczne. Nazajutrz bank warunkowo przelał mi cała kwotę. Dziś po 3 tygodniach nagle bank zmienił zdanie zabierając mi 400 pln z rachunku. Otrzymałam pismo, że bank rozliczył bankomat i tylko 1770 pln im nadbywało.
Oczywiście zgłaszam kolejną reklamację.
Czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze w takiej sytuacji?
Czytam Wasze zgłoszenia i ogarnia mnie bezsilność.
Nr zgłoszenia 106597/062023
28-06-2023 19:34
Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Jeśli zgłosisz odwołanie od odpowiedzi na reklamację, przekaż nam jej numer. Postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy w dziale reklamacyjnym.
05-07-2023 10:58
Nr zgłoszenia podałam w poprzedniej wiadomości.
Póki co 0 odpowiedzi.
05-07-2023 11:17
Przekazaliśmy Twoją sprawę do odpowiedniej jednostki, z prośbą o pilną weryfikację
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |