Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Ze 3 tyg temu wpłacałam 2170 pln do wpłatomatu. Nastąpiła awaria. Konsultantka z infolinii zapewniała że z całą pewnością mogę odejść od wpłatomatu, reklamacja zostanie rozpatrzona a pieniądze są bezpieczne. Nazajutrz bank warunkowo przelał mi cała kwotę. Dziś po 3 tygodniach nagle bank zmienił zdanie zabierając mi 400 pln z rachunku. Otrzymałam pismo, że bank rozliczył bankomat i tylko 1770 pln im nadbywało.

Oczywiście zgłaszam kolejną reklamację.

Czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze w takiej sytuacji?

Czytam Wasze zgłoszenia i ogarnia mnie bezsilność.

 

Nr zgłoszenia 106597/062023

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 653 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Jeśli zgłosisz odwołanie od odpowiedzi na reklamację, przekaż nam jej numer. Postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy w dziale reklamacyjnym.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
128
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (2 648 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Nr zgłoszenia podałam w poprzedniej wiadomości.

Póki co 0 odpowiedzi.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 388 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przekazaliśmy Twoją sprawę do odpowiedniej jednostki, z prośbą o pilną weryfikację



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 379 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy