Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Ze 3 tyg temu wpłacałam 2170 pln do wpłatomatu. Nastąpiła awaria. Konsultantka z infolinii zapewniała że z całą pewnością mogę odejść od wpłatomatu, reklamacja zostanie rozpatrzona a pieniądze są bezpieczne. Nazajutrz bank warunkowo przelał mi cała kwotę. Dziś po 3 tygodniach nagle bank zmienił zdanie zabierając mi 400 pln z rachunku. Otrzymałam pismo, że bank rozliczył bankomat i tylko 1770 pln im nadbywało.

Oczywiście zgłaszam kolejną reklamację.

Czy komukolwiek udało się odzyskać pieniądze w takiej sytuacji?

Czytam Wasze zgłoszenia i ogarnia mnie bezsilność.

 

Nr zgłoszenia 106597/062023

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 525 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Jeśli zgłosisz odwołanie od odpowiedzi na reklamację, przekaż nam jej numer. Postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie Twojej sprawy w dziale reklamacyjnym.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
127
20
03-03-2023
Wiadomość 2 z 4 (2 520 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Nr zgłoszenia podałam w poprzedniej wiadomości.

Póki co 0 odpowiedzi.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DorotaSo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-06-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 260 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu, bank po rozpatrzeniu reklamacji ukradł mi 400 zł

Przekazaliśmy Twoją sprawę do odpowiedniej jednostki, z prośbą o pilną weryfikację



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
592
126
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy