Odpowiedz

Awaria wpłatomatu w Kole podczas wpłacania

Włożyłem do wpłatomatu około 3 tysiące zł, nie liczyłem dokładnie bo wpłatomat zawsze poprawiał kwotę po przeliczeniu. Wyświetlia się  awaria w trakcie sprawdzania banknotów, po chwili wpłatomat zresetował się, nie wydrukowało mi żadnego potwierdzenia, nie oddał gotówki ani nie zaksięgował wpłaty. Pani na infolinii stwierdziła że nie odnotowano abym gotówkę tam wkładał, szkoda że kamera przy wpłatomacie jest skierowana tylko na twarz  a nie również na miejsce pobierania pieniędzy. Czekam na rozpatrzenie sprawy już kilka dni i się stresuje , powiadomiono mnie że może potrwać to aż trzy tygodnie, trzeba było jednak w skarpecie trzymać te pieniądze, mam nadzieje że uda mi się odzyskać je. jeśli ktoś z adminów mógłby przyśpieszyć ten proces proszę o pomoc, numer zgłoszenia 120173/062023. Stałem tam jakieś 20 minut i bankomat zdążył się jeszcze dwa razy zresetować , przy ul. 20 stycznia w Kole.

Odpowiedz
0 Lajków
pioter1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-07-2023
Wiadomość 1 z 3 (2 066 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu w Kole podczas wpłacania

Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
159
32
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 966 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu w Kole podczas wpłacania

Dobra wszystko si pieniądze odzyskałem w całości , mimo że na infolinii Pani powiedziała mi że system nie odnotował abym gotówkę umieścił we wpłatomacie. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
pioter1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
03-07-2023
Wiadomość 3 z 3 (1 589 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy