03-07-2023 13:33
Włożyłem do wpłatomatu około 3 tysiące zł, nie liczyłem dokładnie bo wpłatomat zawsze poprawiał kwotę po przeliczeniu. Wyświetlia się awaria w trakcie sprawdzania banknotów, po chwili wpłatomat zresetował się, nie wydrukowało mi żadnego potwierdzenia, nie oddał gotówki ani nie zaksięgował wpłaty. Pani na infolinii stwierdziła że nie odnotowano abym gotówkę tam wkładał, szkoda że kamera przy wpłatomacie jest skierowana tylko na twarz a nie również na miejsce pobierania pieniędzy. Czekam na rozpatrzenie sprawy już kilka dni i się stresuje , powiadomiono mnie że może potrwać to aż trzy tygodnie, trzeba było jednak w skarpecie trzymać te pieniądze, mam nadzieje że uda mi się odzyskać je. jeśli ktoś z adminów mógłby przyśpieszyć ten proces proszę o pomoc, numer zgłoszenia 120173/062023. Stałem tam jakieś 20 minut i bankomat zdążył się jeszcze dwa razy zresetować , przy ul. 20 stycznia w Kole.
05-07-2023 11:30
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
11-07-2023 09:53
Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 17-11-2025Skontaktuj się z nami specjalistami hipotecznymi po zalogowaniu do Mojego ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
17-11-2025Przekazałem prośbę o przyspieszenie do odpowiedniego działu.
17-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |