03-07-2023 13:33
Włożyłem do wpłatomatu około 3 tysiące zł, nie liczyłem dokładnie bo wpłatomat zawsze poprawiał kwotę po przeliczeniu. Wyświetlia się awaria w trakcie sprawdzania banknotów, po chwili wpłatomat zresetował się, nie wydrukowało mi żadnego potwierdzenia, nie oddał gotówki ani nie zaksięgował wpłaty. Pani na infolinii stwierdziła że nie odnotowano abym gotówkę tam wkładał, szkoda że kamera przy wpłatomacie jest skierowana tylko na twarz a nie również na miejsce pobierania pieniędzy. Czekam na rozpatrzenie sprawy już kilka dni i się stresuje , powiadomiono mnie że może potrwać to aż trzy tygodnie, trzeba było jednak w skarpecie trzymać te pieniądze, mam nadzieje że uda mi się odzyskać je. jeśli ktoś z adminów mógłby przyśpieszyć ten proces proszę o pomoc, numer zgłoszenia 120173/062023. Stałem tam jakieś 20 minut i bankomat zdążył się jeszcze dwa razy zresetować , przy ul. 20 stycznia w Kole.
05-07-2023 11:30
Dziękuję za numer zgłoszenia. Przekazałem prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
11-07-2023 09:53
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |