02-06-2023 13:19
Dnia 16 maja 2023r. w około godziny 11:40 robiłam wpłatę w oddziale ING w Siedlcach. Wpłacałam 9000zł w nominałach 50szt. 100zł i 20szt. 200zł
Po czym pojawiła się informacja o niezgodności kwoty z którą podałam. Wpłatomat określił kwotę na 7000zł po czym nie zatwierdzając tranzakcji
oddał mi pieniądze ale oczywiście już o 10szt 200zł mniej. Nadmienię, że pieniądze były przeze mnie przeliczone kilkukrotnie i na trasie dom - wpłatomat nic z nimi nie robiłam. Zdenerwowana całą sytuacją cofnełam się do punktu obsługi z informacją co przed chwilą się wydarzyło. Dostałam informację, że to nie możliwe i żebym złożyła reklamację na numer, który jest podany na urządzeniu. Po czym w drugim wpłatomacie tzn.urządzenie RNETNO13 dokonałam dwóch wpłat z pieniędzy które mi zostały tzn. o godzinie 12:00 wpłaciłam 10szt. 200zł i została ona zaksięgowana poprawnie i o 12:02 wpłaciłam 50szt. 100zł również została odnotowana. W sytuacji dla mnie stresowej omyłkowo podałam wpłatomat do weryfikacji w którym dokonywałam zaksięgowanych wpłat reklamacja została odrzucona z braku nadwyżki. Pierwsza feralna wpłata odbyła się na urządzeniu RNETNO14 około godziny 11:40 gdzie zostało mi, źle przeliczona kwota i oddana już o 2000zł. O przebiegu sytuacji można sprawdzić na kamerach, które znajdują się w pomieszczeniu. Cała sytuacja jest dla mnie mocno stresowa gdyż nie jest to mała kwota i nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z taką sytuacją.
Pierwsza reklamacja miała nr 110335/052023 i była odmowna więc złożyłam tego samego dnia drugą z prośbą o weryfikację drugiego urządzenia nr zgłoszenia 110335/0523 zostawała również odrzucona następnego dnia. Moja sprawa została zlana dosłownie. Na spokojnie zaczęłam analizować dzień od godziny 11 do godziny 12 i jestem pewna, że pierwsza moja wpłata na urządzeniu RNETNO14 była 9000zł w nominałach 50szt. po 100zł i 20szt. po 200zł. Późniejsze wpłaty z tego co mi zostało w rękach dokonałam na drugim urządzeniu RNETNO13 i jestem tego w 100% pewna. Wiem ile miałam, ze sobą gotówki bo ją w domu 3razy sprawdzałam przed wyjazdem do banku.
03-06-2023 13:50
Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Niestety, tutaj nie jestem w stanie sprawdzić szczegółów tego zgłoszenia. Prosimy o kontakt na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie od reklamacji.
Prosimy o kontakt z nami telefonicznie, aby specjalista mógł sprawdzić, co jest powodem kłopotu z odblokowaniem dostępu do bankowości online. Numer kontaktowy do nas to +48 32 357 00 69.
19-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |