Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił

Placówka w Piasecznie, ul. Nadarzyńska 7. Około godziny 09:00, wypłacałem BLIKiem z bankomatu (po prawej stronie) 3050 PLN. Po potwierdzeniu kodu BLIK w telefonie, kwota z konta została pobrana. Bankomat nie wypłacił pieniędzy (nie było charakterystycznego liczenia pieniędzy). Reklamacja złożona, ale nie uśmiecha mi się czekać do końca maja na jej rozpatrzenie. Pani na infolinii złożyła prośbę o przyspieszenie, ale i tak jestem mocno zdenerwowany. Kolejne osoby bez problemu wypłacały z maszyny pieniądze, pomimo, że je informowałem, że może być problem. Miał ktoś już taki przypadek? Rozumiem, że do bankomatu musi przyjechać ekipa i przeliczyć pieniądze. Długo trwa taki proces?
Odpowiedz
0 Lajków
mrp1976
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 1 z 1 (1 908 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy