Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił

Placówka w Piasecznie, ul. Nadarzyńska 7. Około godziny 09:00, wypłacałem BLIKiem z bankomatu (po prawej stronie) 3050 PLN. Po potwierdzeniu kodu BLIK w telefonie, kwota z konta została pobrana. Bankomat nie wypłacił pieniędzy (nie było charakterystycznego liczenia pieniędzy). Reklamacja złożona, ale nie uśmiecha mi się czekać do końca maja na jej rozpatrzenie. Pani na infolinii złożyła prośbę o przyspieszenie, ale i tak jestem mocno zdenerwowany. Kolejne osoby bez problemu wypłacały z maszyny pieniądze, pomimo, że je informowałem, że może być problem. Miał ktoś już taki przypadek? Rozumiem, że do bankomatu musi przyjechać ekipa i przeliczyć pieniądze. Długo trwa taki proces?
Odpowiedz
0 Lajków
mrp1976
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 1 z 1 (1 778 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

Dziękuję za Twój pomysł - przekazałem go do właściwej jednostki Emotikon: Szczęśliwy

21-04-2024
Daily tracker wydatków + alerty o przekroczeniu limitu

Dzień dobry,

wpadłem ostatnio na pomysł (po uprzednim przeszukaniu sieci) na przekazanie pomysłu do deweloperów aplikacji mobilnej (i nie tylko).

Zauważyłem, że możemy sobie przypisywać nasze wydatki do

...

21-04-2024
Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba

...

20-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy