Odpowiedz

Bankomat nie wypłacił

Placówka w Piasecznie, ul. Nadarzyńska 7. Około godziny 09:00, wypłacałem BLIKiem z bankomatu (po prawej stronie) 3050 PLN. Po potwierdzeniu kodu BLIK w telefonie, kwota z konta została pobrana. Bankomat nie wypłacił pieniędzy (nie było charakterystycznego liczenia pieniędzy). Reklamacja złożona, ale nie uśmiecha mi się czekać do końca maja na jej rozpatrzenie. Pani na infolinii złożyła prośbę o przyspieszenie, ale i tak jestem mocno zdenerwowany. Kolejne osoby bez problemu wypłacały z maszyny pieniądze, pomimo, że je informowałem, że może być problem. Miał ktoś już taki przypadek? Rozumiem, że do bankomatu musi przyjechać ekipa i przeliczyć pieniądze. Długo trwa taki proces?
Odpowiedz
0 Lajków
mrp1976
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
11-05-2023
Wiadomość 1 z 1 (1 988 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy