08-05-2023 13:48
08-05-2023 13:56
Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu.
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta.
08-05-2023 15:49
08-05-2023 17:04
10-05-2023 07:31
10-05-2023 19:34
Czy otrzymał Pan już może jakąś wiadomość w swojej sprawie?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |