08-05-2023 13:48
08-05-2023 13:56
Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu.
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta.
08-05-2023 15:49
08-05-2023 17:04
10-05-2023 07:31
10-05-2023 19:34
Czy otrzymał Pan już może jakąś wiadomość w swojej sprawie?
Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |