Wczoraj chwilę po napisaniu ostatniego komentarza dostałam decyzję w sprawie zgłoszenia i natychmiast zwrócono mi pieniądze. Z tym, że u mnie chodziło tylko o 300 zł. Trzymam kciuki, za szybkie rozwiązanie Twojej sprawy!
Dziękuję. Oczywiście rozumiem, że trzeba takie zgłoszenie sprawdzić i zweryfikować, ale powinno się to odbywać priorytetowo. Nie do pomyślenia jest dla mnie sytuacja w której ktoś z powodu awarii wpłatomatu zostaje przez miesiąc bez środków do życia, bo jednak z jakiś względów potrzebny będzie maksymalny czas na rozpatrzenie zgłoszenia.
Miałam dziś taka samą sytuację we Wrocławiu. Wpłatomat Planet Cash. Po przyjęciu mojej wpłaty informacja: wpłatomat chwilowo nieczynny i tyle. Pieniędzy nie ma. Mam dostać odpowiedź w ciągu miesiąca. Przecież to jest kpina żeby tyle czekać na swoje pieniądze. Numer zgłoszenia: 108652/082025