08-05-2023 13:48
08-05-2023 13:56
Odpowiedzieliśmy na Twój wpis, który zamieściłaś w innym miejscu.
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zgłoszenia, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się telefonicznie: 32 357 00 69.
W tym miejscu nie możemy przekazać Ci więcej informacji, gdyż nie mamy tu podglądu do Twojego konta.
08-05-2023 15:49
08-05-2023 17:04
10-05-2023 07:31
10-05-2023 19:34
Czy otrzymał Pan już może jakąś wiadomość w swojej sprawie?
Już chciałem napisać, że działa po dzisiejszej aktualizacji, ale niestety nie.
Da się już sparować klucz, ale nie da się zalogować (klucz aktywowany w serwisie). Tym razem ten sam nieszczęsny bład wysk
... 26-09-2023Nic nie dało. Problem istnieje w waszej aplikacji, a nie w użytkownikach.
26-09-2023To nie jest wątek o tym, że nie umiem się posługiwać NFC w telefonie, tylko o tym, że wasza aplikacja nie działa. Teraz nawet nie mogę dodać klucza w ustawieniach.
26-09-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |