Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

wpłatomat przeliczył niepoprawnie wpłacaną kwotę i oddał kwotę pomniejszoną

Dnia 16 maja 2023r. w około godziny 11:40 robiłam wpłatę w oddziale ING w Siedlcach. Wpłacałam 9000zł w nominałach 50szt. 100zł i 20szt. 200zł

Po czym pojawiła się informacja o niezgodności kwoty z którą podałam. Wpłatomat określił kwotę na 7000zł po czym nie zatwierdzając tranzakcji

oddał mi pieniądze ale oczywiście już o 10szt 200zł mniej. Nadmienię, że pieniądze były przeze mnie przeliczone kilkukrotnie i na trasie dom - wpłatomat nic z nimi nie robiłam. Zdenerwowana całą sytuacją cofnełam się do punktu obsługi z informacją co przed chwilą się wydarzyło. Dostałam informację, że to nie możliwe i żebym złożyła reklamację na numer, który jest podany na urządzeniu. Po czym w drugim wpłatomacie  tzn.urządzenie RNETNO13 dokonałam dwóch wpłat z pieniędzy które mi zostały tzn. o godzinie 12:00 wpłaciłam 10szt. 200zł i została ona zaksięgowana poprawnie i o 12:02 wpłaciłam 50szt. 100zł również została odnotowana. W sytuacji dla mnie stresowej omyłkowo podałam wpłatomat do weryfikacji w którym dokonywałam zaksięgowanych wpłat reklamacja została odrzucona z braku nadwyżki. Pierwsza feralna wpłata odbyła się na urządzeniu RNETNO14 około godziny 11:40 gdzie zostało mi, źle przeliczona kwota i oddana już o 2000zł. O przebiegu sytuacji można sprawdzić na kamerach, które znajdują się w pomieszczeniu. Cała sytuacja jest dla mnie mocno stresowa gdyż nie jest to mała kwota i nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z taką sytuacją.

 Pierwsza reklamacja miała nr 110335/052023 i była odmowna więc złożyłam tego samego dnia drugą z prośbą o weryfikację drugiego urządzenia nr zgłoszenia 110335/0523 zostawała również odrzucona następnego dnia. Moja sprawa została zlana dosłownie. Na spokojnie zaczęłam analizować dzień od godziny 11 do godziny 12 i jestem pewna, że pierwsza moja wpłata na urządzeniu RNETNO14 była 9000zł w nominałach 50szt. po 100zł i 20szt. po 200zł. Późniejsze wpłaty z tego co mi zostało w rękach dokonałam na drugim urządzeniu RNETNO13 i jestem tego w 100% pewna. Wiem ile miałam, ze sobą gotówki bo ją w domu 3razy sprawdzałam przed wyjazdem do banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Wioleta87
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-06-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 954 wyświetleń)

Re: wpłatomat przeliczył niepoprawnie wpłacaną kwotę i oddał kwotę pomniejszoną

Przykro mi, że spotkała Panią taka sytuacja. Niestety, tutaj nie jestem w stanie sprawdzić szczegółów tego zgłoszenia. Prosimy o kontakt na czacie w Moim ING lub na infolinii: 32 357 00 69. Przyjmiemy odwołanie od reklamacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (1 885 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Usługa DCC za granicą. Kiedy taka opcja z możliwością wyłączenia?

Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?

https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja

 

06-09-2024
Re.: Konto 13-17 i skan dowodu

Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.

06-09-2024
Re.: Ciemne tło apki

Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna

06-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy