23-04-2021 10:39
Kat, możesz zaktualizować dokument tożsamości na ważny paszport w naszym oddziale. Wtedy, na podstawie tego dokumentu będziemy mogli przygotować dla Ciebie nowe dane do logowania do bankowości internetowej.
Odwołanie od naszej odpowiedzi na reklamację możesz złożyć w dowolnym terminie, np. kiedy zaktualizujesz dokument tożsamości w oddziale.
02-05-2021 17:46
03-05-2021 18:40
Reklamację możesz złożyć w dowolnym momencie. Gdy potwierdzimy Twoją tożsamość na podstawie aktualnego paszportu, przyjmiemy od Ciebie reklamację.
Reklamację możemy zarejestrować w oddziale naszego banku, podczas rozmowy z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69 bądź przez opcję Czat po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej. Nawet jeśli masz zastrzeżony dowód osobisty to możesz złożyć reklamację w naszym banku.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
03-05-2021 20:58
04-05-2021 21:56
Specjalista na infolinii może przyjąć od Ciebie reklamacje mimo zastrzeżonego dowodu osobistego. Jednak nie udzielimy Ci żadnych informacji odnośnie Twoich produktów, usług czy złożonych reklamacji.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |