Odpowiedz
Highlighted

Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Wysłaliśmy do Ciebie coś, czego nie rozumiesz? Uważasz, że coś jest napisane za trudnym językiem? Daj nam znać w tym wątku. Cały czas staramy się upraszczać naszą komunikację.

Zespół_ING
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
368
294
30-10-2015
Wiadomość 1 z 33 (122 145 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Przypomina mi się pewna prezentacja na ten temat. W tajemniczeni może pamiętają słynny napis na moście ze slajdów Emotikon: Mrugający

Swoista kwintesencja upraszczania języka w piśmie. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 33 (117 526 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dobry pomysł.

dawidt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
59
35
04-10-2016
Wiadomość 3 z 33 (86 617 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

 

Cześć! Mam na imię Karolina i jestem specjalistką językową w ING. Staramy się upraszczać komunikację w banku. Bardzo nam zależy, aby wszystkie komunikaty, które wpadają w nasze ręce, wychodziły do Was już proste i zrozumiałe Emotikon: Mrugający  A jeśli wysłaliśmy Wam tekst, który jest napisany zbyt trudnym językiem - prześlijcie go na naszą skrzynkę: poprostu@ingbank.pl. Spróbujemy go uprościć.
 
O samej idei prostego pisania możecie przeczytać na blogu Społeczności ING.
 
Jeśli masz pytania, napisz – chętnie Ci odpowiem Emotikon: Szczęśliwy
  

 

 

KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
5
8
14-02-2017
Wiadomość 4 z 33 (86 465 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Cześć, jestem Marcin i, tak jak Karolina, jestem specjalistą językowym w ING Emotikon: Szczęśliwy Będę tu zaglądał i odpowiadał na Wasze komentarze.

Jeżeli macie pytania o naszą komunikację czy o ideę prostego języka – napiszcie. Jeżeli dostaliście od nas pismo lub wiadomość w Moim ING, która jest napisana zbyt trudnym językiem, dajcie nam znać. Zajmiemy się tym Emotikon: Mrugający

MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 5 z 33 (86 460 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Drodzy specjaliści językowi,

to mój pierwszy kontakt z tym forum i już po napisaniu pierwszej wiadomości, otrzymałem jakże czytelne powiadominie "Udało Ci się zdobyć badż 1 odpowiedź! ‎07-03-2017 11:10".  Pomijam ogólną treść tego powiadomienia... proszę się skupić na słówku "badż". Z wykształcenia polonistą nie jestem, dlatego postawnowiłem posłużyć się jednym ze słowników języka polskiego i chyba nikogo nie zdziwi fakt, iż takie słowo nie istnieje. Najprawdopodobniej jest to nieudalne tłumaczenie angielskiego słowa "badge", które należy rozumieć jako "odznaka". Warto to poprawić...

irhabi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 6 z 33 (86 385 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@bamel po co takie odbieganie od tematu i robienie bałaganu na Forum?

W sprawie oddziałów jest specjalny wątek

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddziały-bankomaty-wpłatomaty/bd-p/Oddzialy-bankomaty-wplatomaty

tam wpisuj swoje uwagi do oddziału.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 33 (86 330 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@irhabi Z badżami jest trochę jak z like’ami. Niby wyraz pochodzi z angielskiego, a już został wchłonięty przez polszczyznę. Występuje nawet w słowniku. Dlatego u nas od dawna są lajki, a za nimi idą badże. Badże to oczywiście zapis fonetyczny wyrazu „badge” – odznaka. Są to osiągnięcia, kolejne stopnie zaawansowania na naszym forum. 

Postanowiliśmy z dystansem podejść do korpomowy i trochę ją spolszczyć Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 8 z 33 (86 249 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dziękuję Pani za te uwagi. Bardzo mi przykro, że została Pani tak potraktowana. Prosty język idzie w parze z uprzejmością i podstawami savouir viver'u. Dlatego zgłoszę Pani uwagę do naszych koleżanek i kolegów, którzy zajmują się głosami klienta. Na pewno zajmą się tą sprawą i poproszą o wyjaśnienie. Pozdrawiam Panią serdecznie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
5
8
14-02-2017
Wiadomość 9 z 33 (86 247 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Panie Marcinie,

Nie wszyscy Państwa klienci są pracownikami korporacji. Myślę, że wręcz Ci do których kieruje Pan tego typu zwroty, znajdują sie w mniejszości. Wyglada więc na to, że akcja "Po prostu" mija sie z celem.

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 10 z 33 (57 240 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Smart saver

A ja mam pytanie. Wczoraj uruchomiłem smart saver i wczoraj oraz dziś robiłem zakupy w sklepie a nic mi nie odłożyło na to konto, stan 0

05-08-2020
Bilety komunikacji miejskiej i parkometry w Moje ING

Witam, kiedy będzie wreszcie dostępna możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej i możliwość opłacenia parkometrów W Moim ING? Strasznie ING odstaje od konkurencji w tych kwestiach. Wprowadzanie n...

05-08-2020
Re: Czy nadpłacenie pozostałej kwoty, może być przyczyną odmowy pożyczki?

Przepraszamy, że tak długo czekasz na naszą odpowiedź Emotikon: Smutny Twoja sprawa nie jest standardowa i wymaga dodatkowych wyjaśnień.
Proszę, wyślij do nas wiadomość w Moim ING przez zakładkę:
Wiadomości - Napisz

...

05-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy