Mówimy „Po prostu”

Odpowiedz

Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Wysłaliśmy do Ciebie coś, czego nie rozumiesz? Uważasz, że coś jest napisane za trudnym językiem? Daj nam znać w tym wątku. Cały czas staramy się upraszczać naszą komunikację.

Zespół_ING
Administrator
Administrator icon
504
394
30-10-2015
Wiadomość 1 z 33 (201 991 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Przypomina mi się pewna prezentacja na ten temat. W tajemniczeni może pamiętają słynny napis na moście ze slajdów Emotikon: Mrugający

Swoista kwintesencja upraszczania języka w piśmie. Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 33 (197 373 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dobry pomysł.

dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 3 z 33 (166 464 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

 

Cześć! Mam na imię Karolina i jestem specjalistką językową w ING. Staramy się upraszczać komunikację w banku. Bardzo nam zależy, aby wszystkie komunikaty, które wpadają w nasze ręce, wychodziły do Was już proste i zrozumiałe Emotikon: Mrugający  A jeśli wysłaliśmy Wam tekst, który jest napisany zbyt trudnym językiem - prześlijcie go na naszą skrzynkę: poprostu@ingbank.pl. Spróbujemy go uprościć.
 
O samej idei prostego pisania możecie przeczytać na blogu Społeczności ING.
 
Jeśli masz pytania, napisz – chętnie Ci odpowiem Emotikon: Szczęśliwy
  

 

 

KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
6
8
14-02-2017
Wiadomość 4 z 33 (166 312 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Cześć, jestem Marcin i, tak jak Karolina, jestem specjalistą językowym w ING Emotikon: Szczęśliwy Będę tu zaglądał i odpowiadał na Wasze komentarze.

Jeżeli macie pytania o naszą komunikację czy o ideę prostego języka – napiszcie. Jeżeli dostaliście od nas pismo lub wiadomość w Moim ING, która jest napisana zbyt trudnym językiem, dajcie nam znać. Zajmiemy się tym Emotikon: Mrugający

MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 5 z 33 (166 306 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

[ Edytowane ]

Drodzy specjaliści językowi,

to mój pierwszy kontakt z tym forum i już po napisaniu pierwszej wiadomości, otrzymałem jakże czytelne powiadominie "Udało Ci się zdobyć badż 1 odpowiedź! ‎07-03-2017 11:10".  Pomijam ogólną treść tego powiadomienia... proszę się skupić na słówku "badż". Z wykształcenia polonistą nie jestem, dlatego postawnowiłem posłużyć się jednym ze słowników języka polskiego i chyba nikogo nie zdziwi fakt, iż takie słowo nie istnieje. Najprawdopodobniej jest to nieudalne tłumaczenie angielskiego słowa "badge", które należy rozumieć jako "odznaka". Warto to poprawić...

irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 6 z 33 (166 229 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@bamel po co takie odbieganie od tematu i robienie bałaganu na Forum?

W sprawie oddziałów jest specjalny wątek

https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddziały-bankomaty-wpłatomaty/bd-p/Oddzialy-bankomaty-wplatomaty

tam wpisuj swoje uwagi do oddziału.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 33 (166 173 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

@irhabi Z badżami jest trochę jak z like’ami. Niby wyraz pochodzi z angielskiego, a już został wchłonięty przez polszczyznę. Występuje nawet w słowniku. Dlatego u nas od dawna są lajki, a za nimi idą badże. Badże to oczywiście zapis fonetyczny wyrazu „badge” – odznaka. Są to osiągnięcia, kolejne stopnie zaawansowania na naszym forum. 

Postanowiliśmy z dystansem podejść do korpomowy i trochę ją spolszczyć Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
MarcinG
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
8
7
14-02-2017
Wiadomość 8 z 33 (166 097 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Dziękuję Pani za te uwagi. Bardzo mi przykro, że została Pani tak potraktowana. Prosty język idzie w parze z uprzejmością i podstawami savouir viver'u. Dlatego zgłoszę Pani uwagę do naszych koleżanek i kolegów, którzy zajmują się głosami klienta. Na pewno zajmą się tą sprawą i poproszą o wyjaśnienie. Pozdrawiam Panią serdecznie.

 

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaŻ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
6
8
14-02-2017
Wiadomość 9 z 33 (166 098 wyświetleń)

Re.: Upraszczaj język razem z nami!

Panie Marcinie,

Nie wszyscy Państwa klienci są pracownikami korporacji. Myślę, że wręcz Ci do których kieruje Pan tego typu zwroty, znajdują sie w mniejszości. Wyglada więc na to, że akcja "Po prostu" mija sie z celem.

Odpowiedz
0 Lajków
irhabi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
3
07-03-2017
Wiadomość 10 z 33 (137 090 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy