10-03-2017 10:25
Cześć ![]()
Jestem klientką ING od 2002 r i niezmiennie jestem zadwolona. Jesteście fajnym i bezproblemowym bankiem. W pewnym zakresie, Waszą klientką jest też moja Mama, osoba w wieku mocno podeszłym. Już od pewnego czasu obserwuję, że zrozumienie komunikatów, jakie od Was (ale nie tylko do Was) dostaje jest dla niej po prostu za trudne. I nie, nie ma demencji, na poziomie codzienności działa świetnie. Ale jakiekolwiek starcie z administracją, biurokracją, bankowością, kończy się telefonem "córeczko, pomóż bo ja nie wiem, o co chodzi".
Nie wiem, czy osoby 65+ to dla Was target sprzedażowy. Pewnie tak, bo można im sprzedać cały wachlarz "consumer finance" - mają pewne przychody z emerytury i zazwyczaj są świetnymi płatnikami, bo mają wgrane, że dług to rzecz święta i oddać trzeba. Może więc, w ramach Waszej odpowiedzialności społecznej i dopieszczania tej grupy interesariuszy, zrobicie warsztaty z jakimś znającym się na rzeczy facylitatorem, i zaczniecie nieco inaczej komunikować do osób starszych? Przecież macie wszystkie dane, wiecie o nas wszystko...
Pozdrawiam Was ciepło!
10-03-2017 16:43
@skjoeldkrona Bardzo Ci dziękuję za ten sygnał. Wiemy, że starsze osoby wolą zapytać swoje dzieci lub wnuki niż doradcę w banku, dlatego tym bardziej wielkie dzięki za komentarz! Chcemy pisać prościej właśnie dlatego, że jest duża grupa ludzi, którzy nie są ekspertami od bankowości i prawa finansowego. Mnie - jako poloniście - też trudno wiele kwestii zrozumieć. Dlatego cały czas pracuję z produktowcami i prawnikami. Oni dają mi wiedzę i merytorykę, ja staram się dać informację zwrotną - co musimy napisać prościej. Dlatego teraz... ![]()
...proszę Cię, wyślij nam przykład (lub przykłady) pisma, które dostała Twoja Mama. Napisz na naszą skrzynkę: poprostu@ingbank.pl. Zajmiemy się tym i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią
Dane swojej Mamy możesz ukryć. Chcemy tylko wiedzieć, co nie gra w treści - pod względem językowym i user experience. Postaramy się to uprościć.
Również serdecznie Cię pozdrawiamy! Miłego weekendu ![]()
Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al