31-07-2022 12:36
Jak długo może potrwać od momentu odstąpienia od wniosku o zawieszenie do jego ponownego pokazania w aplikacji?
31-07-2022 12:46
Zależy na kiedy jest zaplanowane pobranie raty. W pierwszej kolejności osoby na 5, pozniej 10, nastepnie 15 itd. Tak aby wszyscy zdazyli. Informacja z infolinii. Ale jeszcze niech wypowie się moderator.
31-07-2022 12:48
@MartynaC:onlyoneme Zawnioskować można na dwa sposoby: jeden wniosek na kilka rat lub pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat. Nie da się zawnioskować, na przykład, na 4 raty, a potem pojedynczo na następne raty.
Proszę o doprecyzowanie tych odpowiedzi . Wynika z nich jednoznacznie, że po zawnioskowaniu zawieszenia np. dwóch rat w bieżącym kwartale NIE BĘDZIE POTEM ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI składania wniosków na kolejne kwartały. Czy na pewno tak ma to działać, czy po prostu opcja składania kolejnych wniosków na kolejne miesiące/kwartały odblokuje się zaraz po terminie ostatniej zawieszonej raty określonym w ostatnim złożonym wniosku ?
@DamianB:Nie ma możliwości złożenia wniosku na kilka rat, a potem pojedynczo na następne. Po złożeniu wniosku, opcja jest zablokowana. Można go złożyć tylko raz i tylko jednym wybranym sposobem. Dostępne są dwa sposoby: pojedynczo po każdej płatności kolejnych rat, lub wniosek, w którym od razu wybierasz kilka rat na raz.
31-07-2022 12:59
Nie odblokuje. Trzeba odstapic od wniosku i zlozyc ponownie.
31-07-2022 14:04 | Edytowano: 31-07-2022 14:04
Zapominasz o tym, ze wnioskowanie poprzez aplikacje to nie jest jedyny sposob, a i nadrzedne dla procedury ustanowionej przez ING sa zapisy ustawy.
01-08-2022 09:22
dzien dobry,
@KarolB jak jestem w podanej sciezce to jedyne co widze "Nie masz rozpoczętych wniosków" , poprosze w takim razie o instrukcje w jaki sposob moge zrezygnowac z wniosku o wakacje kredytowe ktory zlozylem 29/07.
Pozdrawiam
Pawel
01-08-2022 10:14 | Edytowano: 01-08-2022 15:26
Kornyk Możesz wybrać jeden z dwóch sposób złożenia wniosku:
- wniosek na większą liczbę rat. Wtedy jest jednorazowa możliwość złożenia go. Po złożeniu takiego wniosku, opcja złożenia kolejnego będzie niedostępna,
- wniosek pojedynczy, po każdej płatności kolejnych rat.
Nie można połączyć obu sposobów. Przy wniosku na większą liczbę rat, trzeba od razu zaznaczyć wszystkie miesiące, w których raty mają być zawieszone.
(Doprecyzowanie: Wybór sposobu zawieszenia: wniosek wielokrotny blokuje możliwość złożenia kolejnych wniosków – wielokrotnych lub pojedynczych. Wniosek pojedynczy nie blokuje wniosku wielokrotnego. Złożenie wniosku wielokrotnego blokuje możliwość złożenia kolejnego wniosku. Czyli jest np. możliwa konfiguracja: pierwszy wniosek pojedynczy na ratę sierpniową, drugi wniosek pojedynczy na ratę wrześniową, trzeci wniosek wielokrotny na 6 kolejnych wybranych przez klienta rat.) Przepraszam za niejasności.
apwelkle Aby odstąpić od wniosku prosimy, abyś wysłał nam wiadomość poprzez Moje ING. W tytule prosimy wpisać "Odstąpienie od wniosku o zawieszenie spłaty umowy kredytowej. W treści prosimy o podanie numeru kredytu, którego dotyczyło zawieszenie. Prosimy również o dołączenie oświadczenia o odstąpieniu. Wzór oświadczenia oraz instrukcja dotycząca odstąpienia jest dostępna również tutaj: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego po wybraniu zakładki "Czy mogę zrezygnować z wniosku po tym, gdy go złożę?". Niestety, tutaj nie mamy dostępu do szczegółów Twojego kredytu. W razie wątpliwości, zachęcam do kontaktu poprzez czat w Moim ING. Jest on dostępny na dole strony, po zalogowaniu.
02-08-2022 18:18 | Edytowano: 02-08-2022 18:19
Ok, udało się złożyć wniosek ponownie. W niedziele złożyłem odstąpienie, dziś w aplikacji miałem powiadomienie o jego przyjęciu, a przed chwilą znów pojawił sie wniosek o zawieszenie spłaty kredytu. Więc trwało to łącznie niewiele ponad 2 doby.
02-08-2022 18:43
super, to czekam az u mnie sie pojawi. Ja mam sytuacje, iz widac ze wniosek jest cofniety (zaplanowana platnosc najblozszej raty w harmonogramie jak przed zlozeniem) ale nie ma powiadomienia ani mozliwosci zlozenia ponownego wniosku.
02-08-2022 18:44
woytek - u Ciebie też tak było?
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024