Odpowiedz

Re: Re.: Wakacje kredytowe wniosek

Czyli jeśli składałam wniosek 29 lipca i złożyłam na najbliższy kwartał, czyli sierpień i wrzesień to po wrześniu będę mogła złożyć kolejny wniosek? Niestety nie mogę odstąpić od wniosku, bo minęło 14 dni, płatność raty miałam do 15. sierpnia i ok, nie pobrało jej, tylko ubezpieczenie. Rata wrześniowa widnieje w harmonogramie tak jakby wniosku nie było. Na infolinii nie uzyskałam satysfakcjonującej odpowiedzi. Ponadto w dniu składania wniosku były problemy techniczne z całym systemem, przez kilka godzin nie dało się w ogóle wejść w zakładkę kredyt hipoteczny, nie rozwijały się kolejne miesiące. Chcę także skorzystać z pozostałych miesięcy zawieszenia raty. Jak zatem to zrobić i czy da się to odkręcić?

Odpowiedz
0 Lajków
JoannaO
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2022
Wiadomość 61 z 63 (6 813 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje kredytowe wniosek

[ Edytowane ]

Wnioski mozna skladac w dowolnym momencie. Wystarczy sporzadzic je samodzielnie bez udzialu kreatora w aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 62 z 63 (6 607 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje kredytowe wniosek

@Zdebekk, @Aldona1- jeśli nie możecie złożyć wniosku na kolejny okres, a termin sierpniowej zawieszonej raty już minął, proszę skontaktujcie się z nami na czacie w bankowości, albo skontaktujcie z nami telefonicznie 32 357 00 57. Specjaliści sprawdzą, co się dzieje już bezpośrednio na Waszych wnioskach.

 @JoannaO - w Moich dokumentach, możesz potwierdzić, za jaki okres przyjęliśmy zawieszenie spłaty raty kredytu. Przy harmonogramie obecnie znajduje się informacja, że może być nieaktualny - w takcie zawieszenia spłaty raty. Wnioski na kolejne miesiące udostępnimy w najbliższym czasie, prosimy o cierpliwość Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
438
82
18-01-2021
Wiadomość 63 z 63 (6 514 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy