02-08-2022 18:57 | Edytowano: 02-08-2022 18:57
02-08-2022 19:00 | Edytowano: 02-08-2022 19:01
u mnie juz jest totalny porządek, ok dzięki za pomoc, czekam na powiadomienie/wiadomosc w aplikacji
03-08-2022 09:06
03-08-2022 09:26
03-08-2022 09:42
U mnie właśnie pojawił się nowy wniosek do wypełnienia, więc już go wypełniłam.
Tylko póki co, nie pojawia się on w Moich Dokumentach jako już złożony (widać wciąż ten stary, który się już jednak nie otwiera).
06-08-2022 16:45
Witam,
niestety źle przeczytałam informacje na stronie banku (żle zrozumiałam oraz miałam problem ze złożeniem wniosku jak większość), wniosek złożyłam tylko na sierpień oraz wrzesień. Płatność miała być 5 sierpnia. Chciałabym zmienić wniosek i skorzystać z więcej miesięcy. Czy jedynym rozwiązaniem jest odstąpienie od wniosku oraz składanie wniosku ponownie uwzgłędniając wszystkie miesiące? Czym grozi to że rata miała być 5 sierpnia - będę musiała opłacić ratę plus odsetki? już nie mogę skorzystać z programu w sierpniu?
Czy może lepiej od razu złożyć skargę do uoikk?
Dziękuje z góry
06-08-2022 18:59
Zlozyc kolejny wniosek, tym razem bez posrednictwa formularza w aplikacji, i nie ustepowac jesli ING bedzie stwarzac problemy.
08-08-2022 10:08
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie.
15-08-2022 20:20
Mam tak samo. Wniosek złożony na 4 miesiące w 2022 i pierwsze miesiące kwartałów w 2023 ale spłata raty widnieje w zaplanowanych płatnościach.
15-08-2022 21:02
u n=mnie to samo , rata zawieszona na wrzesień , widnieje w zaplanowanych płatnościach
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182