02-08-2022 18:57 | Edytowano: 02-08-2022 18:57
02-08-2022 19:00 | Edytowano: 02-08-2022 19:01
u mnie juz jest totalny porządek, ok dzięki za pomoc, czekam na powiadomienie/wiadomosc w aplikacji
03-08-2022 09:06
03-08-2022 09:26
03-08-2022 09:42
U mnie właśnie pojawił się nowy wniosek do wypełnienia, więc już go wypełniłam.
Tylko póki co, nie pojawia się on w Moich Dokumentach jako już złożony (widać wciąż ten stary, który się już jednak nie otwiera).
06-08-2022 16:45
Witam,
niestety źle przeczytałam informacje na stronie banku (żle zrozumiałam oraz miałam problem ze złożeniem wniosku jak większość), wniosek złożyłam tylko na sierpień oraz wrzesień. Płatność miała być 5 sierpnia. Chciałabym zmienić wniosek i skorzystać z więcej miesięcy. Czy jedynym rozwiązaniem jest odstąpienie od wniosku oraz składanie wniosku ponownie uwzgłędniając wszystkie miesiące? Czym grozi to że rata miała być 5 sierpnia - będę musiała opłacić ratę plus odsetki? już nie mogę skorzystać z programu w sierpniu?
Czy może lepiej od razu złożyć skargę do uoikk?
Dziękuje z góry
06-08-2022 18:59
Zlozyc kolejny wniosek, tym razem bez posrednictwa formularza w aplikacji, i nie ustepowac jesli ING bedzie stwarzac problemy.
08-08-2022 10:08
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Prosimy, skontaktuj się z nami po ostatniej zawieszonej racie.
15-08-2022 20:20
Mam tak samo. Wniosek złożony na 4 miesiące w 2022 i pierwsze miesiące kwartałów w 2023 ale spłata raty widnieje w zaplanowanych płatnościach.
15-08-2022 21:02
u n=mnie to samo , rata zawieszona na wrzesień , widnieje w zaplanowanych płatnościach
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024