16-08-2022 10:12
Czyli jeśli składałam wniosek 29 lipca i złożyłam na najbliższy kwartał, czyli sierpień i wrzesień to po wrześniu będę mogła złożyć kolejny wniosek? Niestety nie mogę odstąpić od wniosku, bo minęło 14 dni, płatność raty miałam do 15. sierpnia i ok, nie pobrało jej, tylko ubezpieczenie. Rata wrześniowa widnieje w harmonogramie tak jakby wniosku nie było. Na infolinii nie uzyskałam satysfakcjonującej odpowiedzi. Ponadto w dniu składania wniosku były problemy techniczne z całym systemem, przez kilka godzin nie dało się w ogóle wejść w zakładkę kredyt hipoteczny, nie rozwijały się kolejne miesiące. Chcę także skorzystać z pozostałych miesięcy zawieszenia raty. Jak zatem to zrobić i czy da się to odkręcić?
17-08-2022 13:12 | Edytowano: 17-08-2022 13:12
Wnioski mozna skladac w dowolnym momencie. Wystarczy sporzadzic je samodzielnie bez udzialu kreatora w aplikacji.
18-08-2022 14:08
@Zdebekk, @Aldona1- jeśli nie możecie złożyć wniosku na kolejny okres, a termin sierpniowej zawieszonej raty już minął, proszę skontaktujcie się z nami na czacie w bankowości, albo skontaktujcie z nami telefonicznie 32 357 00 57. Specjaliści sprawdzą, co się dzieje już bezpośrednio na Waszych wnioskach.
@JoannaO - w Moich dokumentach, możesz potwierdzić, za jaki okres przyjęliśmy zawieszenie spłaty raty kredytu. Przy harmonogramie obecnie znajduje się informacja, że może być nieaktualny - w takcie zawieszenia spłaty raty. Wnioski na kolejne miesiące udostępnimy w najbliższym czasie, prosimy o cierpliwość
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024