10-04-2020 10:13 | Edytowano: 10-04-2020 10:15
Przewijał się chyba w tym temacie wątek odnotowywania w BIK skorzystania z wakacji kredytowych.
"Wśród instytucji, które potwierdziły przekazywanie do BIK informacji o odroczeniu w spłacie rat w związku z epidemią znajdują się także ING Bank Śląski, Citi Handlowy oraz Bank Millennium."
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Zawieszenie-splaty-kredytu-a-BIK-i-zdolnosc-kredytowa-7860404.html
12-04-2020 14:51
Hmm .. trochę to nie dziwi, bo z drugiej strony brak takiej informacji w BIK spowodowałby, że odraczasz należność w jednej instytucji, a w drugiej bierzesz pożyczkę. To chyba nielogiczne?
Tak być powinno o ile ten wpis nie będzie miał wpływu na naszą zdolność finansową po zakończeniu wakacji kredytowych. Ale jak to będzie na prawdę, dowiemy się dopiero w przyszłości. Biorąc kredyt wydaje nam się, że znamy wszystkie zmienne po drodze, ale wiele może się wydarzyć - z taką sytuacją mierzymy się obecnie.
14-04-2020 09:18
14-04-2020 11:58
Nie zakładałbym, że to zła wola jednego czy tylko kilku Banków. Moje doświadczenie z innymi instytucjami jest takie, że nie każdy Bank chwali się tym co robi. Więc ING może mówić o tym otwarcie, a reszta Ci o tym nie mówi do czasu aż nie dostaniesz zwrotki z BIK .
Mógłbym Ci opowiedzieć kiedyś moją historię z mBankiem czy doświadczenia z Deutsche Bank lub DNB Nord .. na prawdę ING nie jest takie straszne, jakim teraz malują. A założę się, że na takim forum każdego banku jest teraz negatywna perspektywa na instytucję, bo każdy chciałby od Banku uzyskać większe oprocentowanie lokaty na oszczędności, które teraz kumuluje ograniczając wydatki i jednocześnie niższe oprocentowanie na kredytach, bo przecież RPP obniżyła stopy ..
14-04-2020 19:49
Czy ktos wie kiedy bank laskawie uruchomi mozliwosc skladania wniosku, o wakacje kredytowe dla osob nie posiadajacyh bankowosci internetowej?
Osoby z moim ing, maja taka mozliwosc juz tydzien, natomiast inne osoby musza czekac. Co wiecej nie ma na ten temat zadnej informacji na stronie banku, pomimo ze prosba o uaktualnienie informacji zostala zgloszona tydzien temu? Czy ktos ma podobna sytuacje? Kpina totalna.Uprzedzajac dobre rady, dodam, ze mieszkam za granica i nie moge sie udac do siedziby banku, zeby zalozyc bankowosc internetowa.
15-04-2020 19:58
@poised Zgodnie z umową o kredyt hipoteczny, oprocentowanie zmieniamy co 6 miesięcy, od jej podpisania. Każda zmiana jest widoczna w historii spłaty kredytu, w Moim ING.
@Galanel88 marża jaką bierzemy pod uwagę w prezentowanych przykładach, to 1,8%.
@KASIAMADPARTY pracujemy jeszcze nad udostępnieniem wniosku dla osób, które nie posiadają bankowości Moje ING. Wiemy, że na niego czekacie, Postaramy się go uruchomić najszybciej jak to będzie możliwe
15-04-2020 20:11
@KASIAMADPARTYpracujemy jeszcze nad udostępnieniem wniosku dla osób, które nie posiadają bankowości Moje ING. Wiemy, że na niego czekacie, Postaramy się go uruchomić najszybciej jak to będzie możliwe
Niestety to zadna odpowiedz. Dlaczego nie ma stosownej informacji na stronie internetowej? Czuje sie jak osoba drugiej kategorii, nawet nie mam prawa do informacji. Musze sie wbijac na czata lub dzwonic na infolinie, zeby dowiedziec sie, ze trzeba czekac, ile? oczywiscie tego nikt nie wie... wczoraj czekalam 2 godziny na polaczenie ze 'specjalista' - bezskutecznie.
16-04-2020 22:25
17-04-2020 13:19
17-04-2020 14:11 | Edytowano: 17-04-2020 14:16
Bank ING bardzo czytelnie i jasno wszystko opisał i dał przykład.
https://www.ing.pl/kontakt/zawieszenie-splaty-rat#zawieszenie=2
Nawet pogrubionym tekstem jest napisane: "wraz z wydłużeniem okresu kredytowania zwiększa się kwota należnych odsetek, co wpływa na koszt całego kredytu.".
Polecam również kliknąć poniżej w link z dokładnymi obliczeniami (Symulacja spłaty rat ).
Z technicznego punktu widzenia, wydłużasz okres kredytowania z 25 lat na 25,5 roku. Przy zadłużeniu na 400 tys zł robiłeś na pewno symulację kosztów i wyszło Ci, że tańszy jest kredyt na 25 lat niż na 30 lat. I z tych samych obliczeń wynika, że tańszy jest kredyt na 25 lat, niż na 25,5 roku.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024