03-04-2020 07:50
Czy bank zmieni postawę i będzie umożliwiał zawieszenie spłaty kredytu, następnie powrót do spłaty wraz z kapitałem i rozłożenie dodatkowej opłaty na cały okres kredytowania (wzrost raty o kilka złotych)?
04-04-2020 08:08
Nie planujemy takiej zmiany. Wypracowaliśmy już rozwiązanie, które zaproponowaliśmy naszym klientom.
06-04-2020 10:06
Witam ,
Prosze o informację , kiedy wniosek o wakacje dla klientów indywidualnych bedzie dostepny.
Prosze również o informację czy :
Jak złoże wniosek o wakacje raz na powiedzmy na 2 miesiace , to czy bede mógł złozyc w razie potrzeby wniosek drugi o wakacje na dłuzszy termin ?
06-04-2020 13:48 | Edytowano: 06-04-2020 13:51
Na podstawie informacji na stronie, bank daje 3 lub 6 miesięcy wakacji, i ponosisz za to dodatkowy koszt (duży albo bardzo duży, może Politycy to ukróca).
Więc ogólnie opcje nie są korzystne dla Ciebie w żaden sposób, tak samo jak możliwości wyboru.
06-04-2020 20:46
@Tsukuyomi ale wiesz ze nadpłata kredytu jest możliwa w każdej chwili i nic nie kosztuje? jak chcesz możesz sobie raz do roku złożyć wniosek o nadpłatę tych 100-400zł i wyjdzie na to samo.
06-04-2020 20:49
06-04-2020 20:56
@Tommy1 - możesz złożyć wniosek tylko raz - na 3 lub 6 miesięcy. Tę decyzję warto podjąć wcześniej.
@vox3ds - "wakacje kredytowe" to opcja, którą udostępnimy czasowo. Po ustaniu sytuacji związanej z epidemią, nie będzie już takiej możliwości.
06-04-2020 22:44
A kiedy wniosek będzie dostępny (dla kredytu hipotecznego), bo od 2 tygodni jest to obiecywane, a dalej wniosku nie widzę.
06-04-2020 22:45
Kiedy , będzie możliwość złożenia takiego wniosku o wakacje kredytowe on-line i jak długo taki wniosek jest rozpatrywany ?
( czyli na ile dni przed wymaganą ratą trzeba złozyć wniosek , aby mógł być n rozpatrzony przed zapłatą kolejnej raty kredytu ?)
07-04-2020 07:02
Z tego co mówi Bank, prace wdrożeniowe wciąż trwają.
Na stronie pojawił się nawet komunikat, w którym przyznają, że temat im się przeciąga (https://www.ing.pl/kontakt/zawieszenie-splaty-rat#zawieszenie=2)
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024