To ja może zapytam tych, którzy odbyli rozmowę telefoniczną (W tym także do przedstawicieli ING):
- czy podczas rozmowy przedstawiono Wam dokładnie o ile wzrosną koszty kredytu? (dokładna kwota)
- czy musieliście akceptować jakieś dodatkowe zobowiązania, oświadczenia, zgody itd.? (inne niż te, które są umieszczone przy wniosku, który akceptuje się na stronie internetowej)
termin spłaty wypada w sobotę - czy w sobotę bank pobiera ratę?
Termin spłaty pożyczki wypada w sobotę. Zauważyłem, że wówczas bank ING automatycznie pobiera ratę z konta w ING. Jednak jeśli termin wypada w niedzielę lub święto wówczas bank pobiera ratę następnego dnia roboczego.
Dlaczego bank ING traktuje sobotę jako dzień pracujący?
Zgodnie z art. 115 Kodeksu cywilnego (od 1 stycznia 2017 r.): Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uzna
Ustawienia BLIK i komunikat "Nie udało się pobrać danych"
Po zarejestrowaniu nowego numeru telefonu w BLIK i zmianie numeru konta na który mają wpływać ewentualne przelewy na telefon w Moje ING w sekcji "Dane i ustawienia" gdy klikam podmenu "BLIK" pojawia mi się komunikat "Nie udało się pobrać danych", a pod spodem link "Spróbuj ponownie". Gdy klikam ten link dalej pojawia się ten sam komunikat. Dzieje się tak zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w banko
Chciałbym dowiedzieć się, co jest przyczyną problemu realizacji płatności na telefon, zarejestrowany w ING.
Numer telefonu został zarejestrowany w aplikacji ING na telefonie, ale jak podaję ten numer osobie, która chce zrobić przelew z mBanku - otrzymuje ona komunikat, że numer telefonu jest niezarejestrowany w BLIK. Co jest przyczyną takiej sytuacji ?