21-07-2016 01:35
Po zarejestrowaniu nowego numeru telefonu w BLIK i zmianie numeru konta na który mają wpływać ewentualne przelewy na telefon w Moje ING w sekcji "Dane i ustawienia" gdy klikam podmenu "BLIK" pojawia mi się komunikat "Nie udało się pobrać danych", a pod spodem link "Spróbuj ponownie". Gdy klikam ten link dalej pojawia się ten sam komunikat. Dzieje się tak zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w bankowości internetowej.
Zmiana przeglądarki, inny komputer nic nie daje, a łącze mam światłowodowe, więc niemożliwe, że to wina którejś z tych opcji.
Co ciekawe tylko w starej wersji bankowości internetowej widzę ustawienia BLIK, czyli jakie konto jest przypisane do odbioru przelewów na telefon, limity BLIK, itd.
21-07-2016 09:36 – ostatnio edytowany 22-07-2016 11:46 przez AgnieszkaBin
Rozumiem, że opisane przez Ciebie błędy pojawiają się w nowej wersji bankowości elektronicznej i aplikacji Moje ING mobile? Jeśli tak to napisz do nas proszę wiadomość prywatną w usłudze Moje ING i przekażemy opisany błąd do działu technicznego. Przeanalizujemy to na Twoim koncie, ze względów bezpieczeństwa tutaj nie będę pytała o dodatkowe dane, ponieważ jest to kanał nieszyfrowany.
Błąd o którym piszesz nie powinien się pojawić w poprzedniej wersji systemu, więc jeśli chcesz dokonać zmian odnośnie usługi BLIK to proszę abyś czasowo skorzystał z usługi ING BankOnLine.
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024