Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Ustawienia BLIK i komunikat "Nie udało się pobrać danych"

Po zarejestrowaniu nowego numeru telefonu w BLIK i zmianie numeru konta na który mają wpływać ewentualne przelewy na telefon w Moje ING w sekcji "Dane i ustawienia" gdy klikam podmenu "BLIK" pojawia mi się komunikat "Nie udało się pobrać danych", a pod spodem link "Spróbuj ponownie". Gdy klikam ten link dalej pojawia się ten sam komunikat. Dzieje się tak zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w bankowości internetowej.

Zmiana przeglądarki, inny komputer nic nie daje, a łącze mam światłowodowe, więc niemożliwe, że to wina którejś z tych opcji.

Co ciekawe tylko w starej wersji bankowości internetowej widzę ustawienia BLIK, czyli jakie konto jest przypisane do odbioru przelewów na telefon, limity BLIK, itd.

Odpowiedz
0 Lajków
matej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
21-07-2016
Wiadomość 1 z 2 (15 598 wyświetleń)

Re.: Ustawienia BLIK i komunikat "Nie udało się pobrać danych"

[ Edytowane ]

Rozumiem, że opisane przez Ciebie błędy pojawiają się w nowej wersji bankowości elektronicznej i aplikacji Moje ING mobile? Jeśli tak to napisz do nas proszę wiadomość prywatną w usłudze Moje ING i przekażemy opisany błąd do działu technicznego. Przeanalizujemy to na Twoim koncie, ze względów bezpieczeństwa tutaj nie będę pytała o dodatkowe dane, ponieważ jest to kanał nieszyfrowany.

Błąd o którym piszesz nie powinien się pojawić w poprzedniej wersji systemu, więc jeśli chcesz dokonać zmian odnośnie usługi BLIK to proszę abyś czasowo skorzystał z usługi ING BankOnLine.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (15 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy