13-08-2022 13:46
Wy macie poprawic bledne dane w harmonogramie i informacjach o kredycie, dostepnych w aplikacji, a nie pracowac nad zmiana wygladu harmonogramu.
Prosty przyklad: zawieszony wrzesien zgodnie z kolejnym wnioskiem o zawieszenie, a mimo to i harmonogram i informacje o kredycie prezentuja wymagalnosc platnosci kredytowej we wrzesniu.
14-08-2022 16:46
Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
14-08-2022 22:21
18-08-2022 17:38
18-08-2022 22:43
19-08-2022 13:47
Najbliższe prace serwisowe były zaplanowane z wyprzedzeniem i dotyczą innych zagadnień. Ten temat jest dla nas priorytetowy i prace nam nim dobywają się cały czas. Prosimy o cierpliwość.
To jest jakiś totalny skandal i nieporozumienie, żeby wycofywać takie funkcjonalności. Robimy dziesiątki transakcji z tą funkcjonalnością każdego miesiąca od lat, jakim trzeba być ignorantem, żeby nag
... 21-05-2025@Franiu To konto mam jako rezerwowe i raczej niezbyt często z niego korzystam. Konto jest darmowe więc najprościej potestować. Z tego co widzę to emSZMAL powinien wspierać ten bank. Ewentualnie zawsze
... 21-05-2025@cougar napisałem "teoretycznie", bo to że bank coś piszę w ofercie nie musi być prawdą, ale nawet półprawdą Aż nie mam jeszcze konta w NEST to nie mogłem tego jak przetestować. Dzięki w takim razie