13-08-2022 13:46
Wy macie poprawic bledne dane w harmonogramie i informacjach o kredycie, dostepnych w aplikacji, a nie pracowac nad zmiana wygladu harmonogramu.
Prosty przyklad: zawieszony wrzesien zgodnie z kolejnym wnioskiem o zawieszenie, a mimo to i harmonogram i informacje o kredycie prezentuja wymagalnosc platnosci kredytowej we wrzesniu.
14-08-2022 16:46
Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
14-08-2022 22:21
18-08-2022 17:38
18-08-2022 22:43
19-08-2022 13:47
Najbliższe prace serwisowe były zaplanowane z wyprzedzeniem i dotyczą innych zagadnień. Ten temat jest dla nas priorytetowy i prace nam nim dobywają się cały czas. Prosimy o cierpliwość.
Niestety ale w ostatnim czasie to chyba jednak są standardowe praktyki ING.
W naszym przypadku wniosek jest analizowany już trzeci miesiąc. Za każdym razem kiedy nadchodzi termin wydania decyzji, zamia
... 24-09-2023Dziękujemy za przesłaną sugestię. Dodam, że dziecko może sprawdzić saldo swojej karty przedpłaconej w każdym bankomacie w Polsce, bez dodatkowych kosztów.
24-09-2023