Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Wy macie poprawic bledne dane w harmonogramie i informacjach o kredycie, dostepnych w aplikacji, a nie pracowac nad zmiana wygladu harmonogramu.

 

Prosty przyklad: zawieszony wrzesien zgodnie z kolejnym wnioskiem o zawieszenie, a mimo to i harmonogram i informacje o kredycie prezentuja wymagalnosc platnosci kredytowej we wrzesniu.

Odpowiedz
0 Lajków
onlyoneme
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
99
56
14-07-2022
Wiadomość 11 z 16 (11 653 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 12 z 16 (11 597 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Mam dokładnie taką samą sytuację.
Przygotowanie banku zerowe i wprowadzające w błąd.
Anet2020
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
14-08-2022
Wiadomość 13 z 16 (11 500 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Naprawcie to, bo to jest nieziemski wstyd i skandal. Tyle dni już mija, a bank ma to gdzieś.
MoneyQueen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
04-06-2022
Wiadomość 14 z 16 (11 150 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Czy najbliższa przerwa serwisowa ma na celu coś naprawić?
Odpowiedz
0 Lajków
davilo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-08-2022
Wiadomość 15 z 16 (11 094 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Najbliższe prace serwisowe były zaplanowane z wyprzedzeniem i dotyczą innych zagadnień. Ten temat jest dla nas priorytetowy i prace nam nim dobywają się cały czas. Prosimy o cierpliwość. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 16 z 16 (10 962 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy