06-08-2022 19:20
Cześć,
powiedzcie proszę czy Wy tak samo po złożeniu wniosku na wakacje w sierpniu dalej macie takie bzdury w harmonogramie?
Ja mam już parę dni po złożeniu wniosku totalnie rozjechany harmonogram. Raty odsetkowe wystrzelone w kosmos z 400zł na 1300zł przez kilka najbliższych miesięcy po złożeniu wniosku na 1 miesiąc. Info z ing, że naprawią jutro trwa to już kilka dni.
Też macie taki bałagan? Jak tu planować budżet Dramat.
Dobrego dnia!
06-08-2022 20:41
Witam , czy u Was nadal bałagan w Harmonogramie?
06-08-2022 20:41
08-08-2022 10:27
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.
09-08-2022 10:31
Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.
10-08-2022 16:05
Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
10-08-2022 18:54
10-08-2022 23:38
Również zgłosiłam.
Mam dość wyjaśnień od ING.
12-08-2022 10:02
13-08-2022 13:12
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024