Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Cześć,

powiedzcie proszę czy Wy tak samo po złożeniu wniosku na wakacje w sierpniu dalej macie takie bzdury w harmonogramie?

Ja mam już parę dni po złożeniu wniosku totalnie rozjechany harmonogram. Raty odsetkowe wystrzelone w kosmos z 400zł na 1300zł przez kilka najbliższych miesięcy po złożeniu wniosku na 1 miesiąc. Info z ing, że naprawią jutro trwa to już kilka dni.

Też macie taki bałagan? Jak tu planować budżetEmotikon: Szczęśliwy Emotikon: JęzykEmotikon: Język Dramat.

Dobrego dnia!

adikel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-08-2022
Wiadomość 1 z 16 (9 608 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Witam , czy u Was nadal bałagan w Harmonogramie? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
7
06-08-2022
Wiadomość 2 z 16 (9 577 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

U mnie to samo
Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
7
06-08-2022
Wiadomość 3 z 16 (9 574 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 4 z 16 (9 365 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.

qwert1221
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
09-08-2022
Wiadomość 5 z 16 (9 118 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
242
46
11-02-2020
Wiadomość 6 z 16 (8 940 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Zgloszone do UOKiK. Może oni przyśpieszą "prace nad rozwiązaniem" problemu.
Danji
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
10-08-2022
Wiadomość 7 z 16 (8 872 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Również zgłosiłam. 
Mam dość wyjaśnień od ING. 

MoneyQueen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
04-06-2022
Wiadomość 8 z 16 (8 756 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Mam to samo, w harmonogramie zawieszona tylko najbliższa rata (a złożyłam wniosek na wszystkie 8). Wrześniowa rata jest taka jak była, ale nie zawiera w ogóle kapitału! Cała składa się z odsetek!
Odpowiedz
0 Lajków
malmat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
12-08-2022
Wiadomość 9 z 16 (8 449 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 10 z 16 (8 273 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy