Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Cześć,

powiedzcie proszę czy Wy tak samo po złożeniu wniosku na wakacje w sierpniu dalej macie takie bzdury w harmonogramie?

Ja mam już parę dni po złożeniu wniosku totalnie rozjechany harmonogram. Raty odsetkowe wystrzelone w kosmos z 400zł na 1300zł przez kilka najbliższych miesięcy po złożeniu wniosku na 1 miesiąc. Info z ing, że naprawią jutro trwa to już kilka dni.

Też macie taki bałagan? Jak tu planować budżetEmotikon: Szczęśliwy Emotikon: JęzykEmotikon: Język Dramat.

Dobrego dnia!

adikel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-08-2022
Wiadomość 1 z 16 (5 611 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Witam , czy u Was nadal bałagan w Harmonogramie? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
7
06-08-2022
Wiadomość 2 z 16 (5 580 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

U mnie to samo
Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
7
06-08-2022
Wiadomość 3 z 16 (5 577 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
384
83
12-04-2017
Wiadomość 4 z 16 (5 368 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.

qwert1221
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
09-08-2022
Wiadomość 5 z 16 (5 121 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
216
41
11-02-2020
Wiadomość 6 z 16 (4 943 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Zgloszone do UOKiK. Może oni przyśpieszą "prace nad rozwiązaniem" problemu.
Danji
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
10-08-2022
Wiadomość 7 z 16 (4 875 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Również zgłosiłam. 
Mam dość wyjaśnień od ING. 

MoneyQueen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
04-06-2022
Wiadomość 8 z 16 (4 759 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Mam to samo, w harmonogramie zawieszona tylko najbliższa rata (a złożyłam wniosek na wszystkie 8). Wrześniowa rata jest taka jak była, ale nie zawiera w ogóle kapitału! Cała składa się z odsetek!
Odpowiedz
0 Lajków
malmat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
12-08-2022
Wiadomość 9 z 16 (4 452 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
224
12-10-2015
Wiadomość 10 z 16 (4 276 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: U2F - Universal 2nd Factor Authentication

Dziękuję za odpowiedź, czyli opcja dwa + jeden ( każdy ma swój i jeden zakopany - nie ruszany na zapas dla obu) byłaby ok. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Robert K.

01-04-2023
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Emotikon: Smutny Prosimy, zgłoś nam to na czacie w Moim ING lub na infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy to. 

01-04-2023
Re: Nie da sie wykonać zżutu ekranu w telefonie ?

Witam, nie widziałem zadowolenia u żadnego klienta z powodu wyłączenia tej funkcji, była ona bardzo użyteczna.

Jeżeli nie potraficie Państwo poradzić sobie z bezpieczeństwem, to proponuje zablokować wy

...

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy