06-08-2022 19:20
Cześć,
powiedzcie proszę czy Wy tak samo po złożeniu wniosku na wakacje w sierpniu dalej macie takie bzdury w harmonogramie?
Ja mam już parę dni po złożeniu wniosku totalnie rozjechany harmonogram. Raty odsetkowe wystrzelone w kosmos z 400zł na 1300zł przez kilka najbliższych miesięcy po złożeniu wniosku na 1 miesiąc. Info z ing, że naprawią jutro trwa to już kilka dni.
Też macie taki bałagan? Jak tu planować budżet Dramat.
Dobrego dnia!
06-08-2022 20:41
Witam , czy u Was nadal bałagan w Harmonogramie?
06-08-2022 20:41
08-08-2022 10:27
Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.
09-08-2022 10:31
Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.
10-08-2022 16:05
Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
10-08-2022 18:54
10-08-2022 23:38
Również zgłosiłam.
Mam dość wyjaśnień od ING.
12-08-2022 10:02
13-08-2022 13:12
Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.
Napisałam na chacie.Mamy kapitał zmienny co miesiąc inna kwota kapitału do spłaty.Cos koło 700 zł muszę wpłacić ,żeby 1 miesiąc nadpłacić
22-01-2025Spróbuj jutro dopłacić jakąś małą sumę np 20 zł i powinno się udać .Być może twoja ostatnia rata jest wyższa od pozostałych i system nie pozwala skrócić
22-01-2025
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |