13-08-2022 13:46
Wy macie poprawic bledne dane w harmonogramie i informacjach o kredycie, dostepnych w aplikacji, a nie pracowac nad zmiana wygladu harmonogramu.
Prosty przyklad: zawieszony wrzesien zgodnie z kolejnym wnioskiem o zawieszenie, a mimo to i harmonogram i informacje o kredycie prezentuja wymagalnosc platnosci kredytowej we wrzesniu.
14-08-2022 16:46
Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
14-08-2022 22:21
18-08-2022 17:38
18-08-2022 22:43
19-08-2022 13:47
Najbliższe prace serwisowe były zaplanowane z wyprzedzeniem i dotyczą innych zagadnień. Ten temat jest dla nas priorytetowy i prace nam nim dobywają się cały czas. Prosimy o cierpliwość.
Obecnie nie planujemy udostepnienia naszej aplikacji w AppGallery. Niemniej jednak zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniego działu.
05-06-2023Również składałem reklamację, rozpatrzono ją pozytywnie z informacją o potrzebie aktualizacji systemu informatycznego (to było końcem lutego). Na ten moment nic się nie zmieniło, nadal widnieje stara
... 05-06-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
55 | |
22 | |
11 | |
10 | |
10 |