13-08-2022 13:46
Wy macie poprawic bledne dane w harmonogramie i informacjach o kredycie, dostepnych w aplikacji, a nie pracowac nad zmiana wygladu harmonogramu.
Prosty przyklad: zawieszony wrzesien zgodnie z kolejnym wnioskiem o zawieszenie, a mimo to i harmonogram i informacje o kredycie prezentuja wymagalnosc platnosci kredytowej we wrzesniu.
14-08-2022 16:46
Pracujemy nad rozwiązaniem w sprawie harmonogramu. Prosimy jeszcze o trochę czasu.
14-08-2022 22:21
18-08-2022 17:38
18-08-2022 22:43
19-08-2022 13:47
Najbliższe prace serwisowe były zaplanowane z wyprzedzeniem i dotyczą innych zagadnień. Ten temat jest dla nas priorytetowy i prace nam nim dobywają się cały czas. Prosimy o cierpliwość.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |