Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Cześć,

powiedzcie proszę czy Wy tak samo po złożeniu wniosku na wakacje w sierpniu dalej macie takie bzdury w harmonogramie?

Ja mam już parę dni po złożeniu wniosku totalnie rozjechany harmonogram. Raty odsetkowe wystrzelone w kosmos z 400zł na 1300zł przez kilka najbliższych miesięcy po złożeniu wniosku na 1 miesiąc. Info z ing, że naprawią jutro trwa to już kilka dni.

Też macie taki bałagan? Jak tu planować budżetEmotikon: Szczęśliwy Emotikon: JęzykEmotikon: Język Dramat.

Dobrego dnia!

adikel
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
06-08-2022
Wiadomość 1 z 16 (3 885 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Witam , czy u Was nadal bałagan w Harmonogramie? 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
06-08-2022
Wiadomość 2 z 16 (3 854 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

U mnie to samo
Odpowiedz
0 Lajków
Aldona1
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
2
06-08-2022
Wiadomość 3 z 16 (3 851 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Harmonogram po zawieszeniu spłaty może zawierać błędy. W harmonogramie możemy wprowadzić zawieszenie tylko jednej raty. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy nowe dane w harmonogramie. Podwyższoną kwotę odsetek skorygujemy w dniu płatności raty.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
368
79
12-04-2017
Wiadomość 4 z 16 (3 642 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Proszę o odpowiedź jak wygląda sytuacja i kiedy zostanie to naprawione a nie wklejacie powtarzające się formułki. Również zgłosiłem sprawę do UOKIK. Mam nadzieję że dowalą wam jakieś kary za próbę oszukania klienta.

qwert1221
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
09-08-2022
Wiadomość 5 z 16 (3 395 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Przepraszamy za niedogodności. Pracujemy nad rozwiązaniem. Prosimy jeszcze o trochę czasu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
191
38
11-02-2020
Wiadomość 6 z 16 (3 217 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Zgloszone do UOKiK. Może oni przyśpieszą "prace nad rozwiązaniem" problemu.
Danji
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
10-08-2022
Wiadomość 7 z 16 (3 149 wyświetleń)

Re: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Również zgłosiłam. 
Mam dość wyjaśnień od ING. 

MoneyQueen
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
6
04-06-2022
Wiadomość 8 z 16 (3 033 wyświetleń)

Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Mam to samo, w harmonogramie zawieszona tylko najbliższa rata (a złożyłam wniosek na wszystkie 8). Wrześniowa rata jest taka jak była, ale nie zawiera w ogóle kapitału! Cała składa się z odsetek!
Odpowiedz
0 Lajków
malmat
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
3
12-08-2022
Wiadomość 9 z 16 (2 726 wyświetleń)

Re: Re.: Wakacje Kredytowe - wszystkie błędy ING

Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko następna rata jest zawieszona. Kolejne raty zawiesimy zgodnie z Twoim wnioskiem. W najbliższej racie zobaczysz wyższą kwotę odsetek. Skorygujemy ją w dniu płatności raty. Aktualnie pracujemy nad rozwiązaniem, które zmieni wygląd harmonogramu na bardziej czytelny.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
700
223
12-10-2015
Wiadomość 10 z 16 (2 550 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.

09-12-2022
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pi

...

09-12-2022
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy