10-10-2020 19:09
Witam,
Niedługo mam podpisanie umowy przeniesienia własności z deweloperem. Notariusz wymaga wcześniejszego przesłania zaświadczenia o kredycie z banku w celu złożenia wniosku o wpis do hipoteki i zastanawiam się czy powinien mu wystarczyć standardowy dokument, który każdy kredytobiorca w ING jest w stanie wygenerować w mojeing czy też jest to jakiś inny dokument, po który trzeba się udać do banku?
Pozdrawiam
13-10-2020 17:58
W tej sprawie, zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią - (32) 356 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty 8:00-16:00. Podczas rozmowy, umówimy dla Ciebie termin rozmowy z doradcą, który zamówi dla Ciebie odpowiedni dokument. Dokument będziesz mógł odebrać w oddziale naszego banku.
19-10-2020 12:30
Nie ma takiego numeru, prawidłowy nr to: (32) 357 00 69
I jakby ktoś jeszcze się nad tym zastanawiał to trzeba specjalne zaświadczenie odebrać osobiście w oddziale, to z mojeing nie wystarczy.
20-10-2020 12:38
Numer telefonu 32 357 00 69 jest numerem naszej całodobowej ogólnej infolinii.
W poprzedniej wiadomości widzę, że wkradł się błąd, za co przepraszam
Właściwy telefon do specjalistów z działu hipotek to 32 357 00 57.
28-10-2020 14:29 | Edytowano: 28-10-2020 14:39
Nie ma problemu, każdemu może się zdarzyć.
Mała uwaga odnośnie tego zaświadczenia: podczas pierwszej wizyty w oddziale podaje się tylko adres nieruchomości, Pani to zapisuje i po paru dniach znowu wizyta i odbiór papieru. Przypomina to proces wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na pieczątki, czyli powrót do XIX wieku.
Wymaganie dwóch wizyt żeby dostać kawałek papieru dla notariusza ma wątpliwy sens (szczególnie w tych czasach), więc może to przerzucić do mojeing (skoro już są tam jakieś zaświadczenia do wygenerowania) lub obsługi infolinii?
29-10-2020 14:35
Dziękujemy Ci za sugestię - skierowałam ją do odpowiedniego zespołu.
07-09-2022 10:04
Czy coś się zmieniło i można takie zaświadczenie dla notariusza pobrać z konta, czy nadal trzeba po nie iść do banku?
08-09-2022 10:05
Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 (dni robocze 8-20 i soboty 8-16). Specjaliści umówią dla Ciebie w tej sprawie wizytę w jednym z naszych miejsc spotkań.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S