Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Witam,

Niedługo mam podpisanie umowy przeniesienia własności z deweloperem. Notariusz wymaga wcześniejszego przesłania zaświadczenia o kredycie z banku w celu złożenia wniosku o wpis do hipoteki i zastanawiam się czy powinien mu wystarczyć standardowy dokument, który każdy kredytobiorca w ING jest w stanie wygenerować w mojeing czy też jest to jakiś inny dokument, po który trzeba się udać do banku?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 1 z 8 (8 444 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

W tej sprawie, zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią - (32) 356 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty 8:00-16:00. Podczas rozmowy, umówimy dla Ciebie termin rozmowy z doradcą, który zamówi dla Ciebie odpowiedni dokument. Dokument będziesz mógł odebrać w oddziale naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (8 346 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nie ma takiego numeru, prawidłowy nr to: (32) 357 00 69

I jakby ktoś jeszcze się nad tym zastanawiał to trzeba specjalne zaświadczenie odebrać osobiście w oddziale, to z mojeing nie wystarczy.

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 3 z 8 (8 187 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Numer telefonu 32 357 00 69 jest numerem naszej całodobowej ogólnej infolinii. 
W poprzedniej wiadomości widzę, że wkradł się błąd, za co przepraszam Emotikon: Smutny 
Właściwy telefon do specjalistów z działu hipotek to 32 357 00 57. 
 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (8 153 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

[ Edytowane ]

Nie ma problemu, każdemu może się zdarzyć.

Mała uwaga odnośnie tego zaświadczenia: podczas pierwszej wizyty w oddziale podaje się tylko adres nieruchomości, Pani to zapisuje i po paru dniach znowu wizyta i odbiór papieru. Przypomina to proces wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na pieczątki, czyli powrót do XIX wieku.

 

Wymaganie dwóch wizyt żeby dostać kawałek papieru dla notariusza ma wątpliwy sens (szczególnie w tych czasach), więc może to przerzucić do mojeing (skoro już są tam jakieś zaświadczenia do wygenerowania) lub obsługi infolinii?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 5 z 8 (7 963 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Dziękujemy Ci za sugestię - skierowałam ją do odpowiedniego zespołu.  

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 8 (7 911 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Czy coś się zmieniło i można takie zaświadczenie dla notariusza pobrać z konta, czy nadal trzeba po nie iść do banku?

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
150
52
01-04-2020
Wiadomość 7 z 8 (5 417 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 (dni robocze 8-20 i soboty 8-16). Specjaliści umówią dla Ciebie w tej sprawie wizytę w jednym z naszych miejsc spotkań. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
541
122
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (5 365 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy