18-08-2022 12:06
18-08-2022 16:14
19-08-2022 08:17 | Edytowano: 19-08-2022 08:17
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą kredytu
Jeśli mamy już operat to jak najbardziej jest szansa, że nasza decyzje będzie wcześniej. Niestety na tym etapie nie mamy możliwości zagwarantowania tego. Prosimy o cierpliwość.
20-08-2022 10:55
21-08-2022 11:06
Udzielenie decyzji kredytowej uzależnione jest od bardzo wielu indywidualnych kwestii. Niestety nie jesteśmy wstanie jednoznacznie podać, która ścieżka będzie szybsza.
25-08-2022 08:28
26-08-2022 08:36
Rozumiemy, że zależy Ci na szybkiej decyzji. Każdy wniosek jest dla nas ważny i robimy wszystko, żeby móc przekazać jak najszybciej naszą decyzję. Bardzo prosimy o cierpliwość.
01-09-2022 09:09
01-09-2022 22:26
Mamy nadzieję, że niedługo otrzymasz już decyzję. Niestety czas 21 dni liczymy od otrzymania kompletu dokumentów. Jeśli masz wątpliwości co do czasu rozpatrywania Twojego wniosku, skontaktuj się z doradcą, który go od Ciebie przyjmował.
06-09-2022 13:41
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |