Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Witam,

Niedługo mam podpisanie umowy przeniesienia własności z deweloperem. Notariusz wymaga wcześniejszego przesłania zaświadczenia o kredycie z banku w celu złożenia wniosku o wpis do hipoteki i zastanawiam się czy powinien mu wystarczyć standardowy dokument, który każdy kredytobiorca w ING jest w stanie wygenerować w mojeing czy też jest to jakiś inny dokument, po który trzeba się udać do banku?

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 1 z 8 (10 258 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

W tej sprawie, zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią - (32) 356 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty 8:00-16:00. Podczas rozmowy, umówimy dla Ciebie termin rozmowy z doradcą, który zamówi dla Ciebie odpowiedni dokument. Dokument będziesz mógł odebrać w oddziale naszego banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 8 (10 160 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nie ma takiego numeru, prawidłowy nr to: (32) 357 00 69

I jakby ktoś jeszcze się nad tym zastanawiał to trzeba specjalne zaświadczenie odebrać osobiście w oddziale, to z mojeing nie wystarczy.

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 3 z 8 (10 001 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Numer telefonu 32 357 00 69 jest numerem naszej całodobowej ogólnej infolinii. 
W poprzedniej wiadomości widzę, że wkradł się błąd, za co przepraszam Emotikon: Smutny 
Właściwy telefon do specjalistów z działu hipotek to 32 357 00 57. 
 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 8 (9 967 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

[ Edytowane ]

Nie ma problemu, każdemu może się zdarzyć.

Mała uwaga odnośnie tego zaświadczenia: podczas pierwszej wizyty w oddziale podaje się tylko adres nieruchomości, Pani to zapisuje i po paru dniach znowu wizyta i odbiór papieru. Przypomina to proces wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na pieczątki, czyli powrót do XIX wieku.

 

Wymaganie dwóch wizyt żeby dostać kawałek papieru dla notariusza ma wątpliwy sens (szczególnie w tych czasach), więc może to przerzucić do mojeing (skoro już są tam jakieś zaświadczenia do wygenerowania) lub obsługi infolinii?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Zerwikaptur
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
18-11-2019
Wiadomość 5 z 8 (9 777 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Dziękujemy Ci za sugestię - skierowałam ją do odpowiedniego zespołu.  

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 6 z 8 (9 725 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Czy coś się zmieniło i można takie zaświadczenie dla notariusza pobrać z konta, czy nadal trzeba po nie iść do banku?

Odpowiedz
0 Lajków
czarna666
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
57
01-04-2020
Wiadomość 7 z 8 (7 231 wyświetleń)

Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 (dni robocze 8-20 i soboty 8-16). Specjaliści umówią dla Ciebie w tej sprawie wizytę w jednym z naszych miejsc spotkań. 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 8 z 8 (7 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy