10-10-2020 19:09
Witam,
Niedługo mam podpisanie umowy przeniesienia własności z deweloperem. Notariusz wymaga wcześniejszego przesłania zaświadczenia o kredycie z banku w celu złożenia wniosku o wpis do hipoteki i zastanawiam się czy powinien mu wystarczyć standardowy dokument, który każdy kredytobiorca w ING jest w stanie wygenerować w mojeing czy też jest to jakiś inny dokument, po który trzeba się udać do banku?
Pozdrawiam
13-10-2020 17:58
W tej sprawie, zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią - (32) 356 00 57. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty 8:00-16:00. Podczas rozmowy, umówimy dla Ciebie termin rozmowy z doradcą, który zamówi dla Ciebie odpowiedni dokument. Dokument będziesz mógł odebrać w oddziale naszego banku.
19-10-2020 12:30
Nie ma takiego numeru, prawidłowy nr to: (32) 357 00 69
I jakby ktoś jeszcze się nad tym zastanawiał to trzeba specjalne zaświadczenie odebrać osobiście w oddziale, to z mojeing nie wystarczy.
20-10-2020 12:38
Numer telefonu 32 357 00 69 jest numerem naszej całodobowej ogólnej infolinii.
W poprzedniej wiadomości widzę, że wkradł się błąd, za co przepraszam
Właściwy telefon do specjalistów z działu hipotek to 32 357 00 57.
28-10-2020 14:29 | Edytowano: 28-10-2020 14:39
Nie ma problemu, każdemu może się zdarzyć.
Mała uwaga odnośnie tego zaświadczenia: podczas pierwszej wizyty w oddziale podaje się tylko adres nieruchomości, Pani to zapisuje i po paru dniach znowu wizyta i odbiór papieru. Przypomina to proces wymiany dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc na pieczątki, czyli powrót do XIX wieku.
Wymaganie dwóch wizyt żeby dostać kawałek papieru dla notariusza ma wątpliwy sens (szczególnie w tych czasach), więc może to przerzucić do mojeing (skoro już są tam jakieś zaświadczenia do wygenerowania) lub obsługi infolinii?
29-10-2020 14:35
Dziękujemy Ci za sugestię - skierowałam ją do odpowiedniego zespołu.
07-09-2022 10:04
Czy coś się zmieniło i można takie zaświadczenie dla notariusza pobrać z konta, czy nadal trzeba po nie iść do banku?
08-09-2022 10:05
Nic się w tej sprawie nie zmieniło. Prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 57 (dni robocze 8-20 i soboty 8-16). Specjaliści umówią dla Ciebie w tej sprawie wizytę w jednym z naszych miejsc spotkań.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024