Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

@Karol 

Jeszcze wczoraj Pan zapewniał, pisząc z pozycji pracownika banku, że nie będzie możliwości składania kolejnych wniosków.

Jednocześnie pisał Pan, w błędnych harmonogramach nie ma błędów... Jak można Pana i to co Pan pisze tutaj traktować poważnie?

Jak można traktować poważnie jakiekolwiek informacje udzielane przez pracowników Waszej infolinii skoro one się wzajemnie wykluczają?

Na jakiej podstawie nie przyjmujecie wniosków składanych w siedzibach banków, tylko odsyłacie ludzi z wydrukowanymi dokumentami do aplikacji?

Czy jeśli macie błędy w harmonogramach, choć Wy uważacie, że to że są błędy (swoją drogą Pańskie zdanie, ze błędne harmonogramy nie są błędem przejdzie do historii bankowości) to nie powinno być ich wyświetlanie zawieszone? Czy może to specjalnie robicie, aby ludzi "przestraszyć", aby jak najszybciej wycofali swoje wnioski o wakacje kredytowe? Jak w dzisiejszych czasach można publikować świadomie błędnie wyliczone harmonogramy i nic sobie z tego nie robić?

Czekam na reakcję UOKiKu, a w zasadzie na wysokość kary. Niestety mam świadomość, że ta kara zostanie przerzucona na nas klientów... Nawet jeśli już podejmiemy decyzje o opuszczeniu Was i przeniesieniu kredytu do innego banku to i tak poniesiemy koszty przeniesienia i zawarcia nowych kredytów. Wy o tym doskonale wiecie i zapewne stąd takie Wasze bezczelne zachowanie...

Zaba_osw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
01-08-2022
Wiadomość 21 z 41 (7 228 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Przepraszamy za tę sytuację, w przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Harmonogram po zawieszeniu zawiera błędy. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy w nim nowe dane. 
O braku błędu pisałem w kontekście widoczności tylko kolejnej zawieszonej raty. Jest ona również na stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego

"Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem."

 

Rozumiem jednak, że tamta odpowiedź mogła być nieprecyzyjna, za co przepraszam.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolB
Moderator
Moderator icon
146
22
02-09-2021
Wiadomość 22 z 41 (7 206 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Ależ to przecież jest błąd, błąd niedostosowanego do sytuacji systemu informatycznego. 

 

Kwestia tego czy wynikło to z braku czasu i bank naprawi ten feler, czy też nadal ludzie będą trwać w trwodze, że jednak nie jest tak jak powinno być. To trochę takie niejawne zastraszanie, prawdopodobnie nie intencjonalne, ale jednak...

Odpowiedz
0 Lajków
putiiii
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
6
28-08-2018
Wiadomość 23 z 41 (7 166 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

@putiiii 

Czy intencjonalne? Wg mnie to działanie z premedytacją. Wiele osób jednak ulegnie zastraszeniu i wycofa swój wniosek o zawieszenie spłaty, a to wydaje się byc celem takiego, a nie innego działania banku. Dlatego przekaz z góry od osób zarządzających do pracowników infolinii jak i piszących tu moderatorów jest taki, aby zachęcać klientów do wycofywania wniosków. Cześć z nich już nie zdąży złożyć zawieszenia na sierpień, a inna część w ogóle zrezygnuje ze składania ponownego wniosku. Takie działanie to tylko korzyść dla banku... Przykre to jest, że bank który do tej pory uchodził za jeden z najlepszych i najbardziej transparentny podjął się takiego działania wobec swoich klientów, kompletnie nie licząc się z konsekwencjami...

Odpowiedz
0 Lajków
Zaba_osw
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
3
01-08-2022
Wiadomość 24 z 41 (7 095 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

ja niestety dałam się ponieść nerwom i wycofałam wniosek. i wciąż czekam na to, ze bank odnotuje cofnięcie i umożliwi mi złożenie ponownego wniosku przez moje ing. pani z infolinii zapewniła mnie dzisiaj, że na 100% zdążę go złożyć przed 5. sierpnia. powiedziała też, że wnioski o zwieszenie raty sierpniowej, dla osób, które mają termin płatności do 5., można będzie złożyć też w dniu płatności raty.
Odpowiedz
0 Lajków
aga1602
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
01-08-2022
Wiadomość 25 z 41 (6 978 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Proszę o informacje 5 sierpnia czy udało się Pani złożyć ponownie wniosek.

Pozdrawiam i trzymam kciuki!

Odpowiedz
0 Lajków
GJurczyk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2022
Wiadomość 26 z 41 (6 515 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

Złożyłem wniosek na wakacje kredytowe na 4 najbliższe miesiące wypadające 5 dnia miesiąca. Jak się potem okazało, nie można złożyć kolejnego wniosku. Edytować tego co złożyłem nie chcę, ale na witrynie nie było żadnej informacji, że złożenie jednego wniosku blokuje kolejne. Złożyłem wobec tego reklamację 3 sierpnia, na którą otrzymałem odpowiedź 5 sierpnia popołudniu:

"sprawdziłam w naszym systemie, że spłaca Pan ratę każdego 5 dnia miesiąca. W złożonym wniosku wskazał Pan zawieszenie raty w sierpniu 2022 roku. Abyśmy mogli Panu pomóc w sprawie proszę koniecznie dzisiaj odstąpić od złożonego wniosku i wprowadzić nowy wniosek. Podczas składania nowego wniosku może Pan wskazać inny okres zawieszenia raty. Jeśli złoży Pan taki wniosek np. jutro nie będziemy mogli zawiesić raty w tym miesiącu."


Czytając wasze komentarze dowiedziałem się, że procedowanie odstąpienia od wniosku oraz złożenie nowego trwa minimum 3 dni. Moim zdaniem to działanie miało na celu ewidentne nabicie klienta w zapłacenie raty sierpniowej... Sprawę zgłaszam do UOKIK.


Rozumiem, że umożliwienie składania kolejnych wniosków w późniejszym terminie jest na razie bajką przedstawianą przez moderatorów forum?

Odpowiedz
0 Lajków
JHSik
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
4
31-07-2022
Wiadomość 27 z 41 (6 418 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

JHSik Nie jesteśmy w stanie tutaj odnieść się do tej konkretnej reklamacji. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Prosimy o kontakt po zawieszeniu ostatniej raty wskazanej we wniosku.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 28 z 41 (6 305 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

W takim razie chciałbym zadać pytanie, czy przed końcem sierpnia dowiemy się co oznacza zwrot "W przyszłości"?

Odpowiedz
0 Lajków
aeth50
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
02-08-2022
Wiadomość 29 z 41 (6 177 wyświetleń)

Re: Re.: Ponowne złożenie wniosku o zawieszenie raty kredytu

@aeth50 Tak, jak pisała WiolettaS, prosimy o kontakt po zawieszeniu ostatniej raty wskazanej we wniosku. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 30 z 41 (6 082 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
IKE - pierwszy przelew z założeniem konta

Dzień dobry,

Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE). 
Kwota ta nie jest widoczna w zak

...

08-10-2024
Re.: Dodatkowy filtr - ukryj przelewy wewnętrzne

Dziękujemy za pomysł, przekazaliśmy go do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji

08-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,

...

07-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy