02-08-2022 14:22
Jeszcze wczoraj Pan zapewniał, pisząc z pozycji pracownika banku, że nie będzie możliwości składania kolejnych wniosków.
Jednocześnie pisał Pan, w błędnych harmonogramach nie ma błędów... Jak można Pana i to co Pan pisze tutaj traktować poważnie?
Jak można traktować poważnie jakiekolwiek informacje udzielane przez pracowników Waszej infolinii skoro one się wzajemnie wykluczają?
Na jakiej podstawie nie przyjmujecie wniosków składanych w siedzibach banków, tylko odsyłacie ludzi z wydrukowanymi dokumentami do aplikacji?
Czy jeśli macie błędy w harmonogramach, choć Wy uważacie, że to że są błędy (swoją drogą Pańskie zdanie, ze błędne harmonogramy nie są błędem przejdzie do historii bankowości) to nie powinno być ich wyświetlanie zawieszone? Czy może to specjalnie robicie, aby ludzi "przestraszyć", aby jak najszybciej wycofali swoje wnioski o wakacje kredytowe? Jak w dzisiejszych czasach można publikować świadomie błędnie wyliczone harmonogramy i nic sobie z tego nie robić?
Czekam na reakcję UOKiKu, a w zasadzie na wysokość kary. Niestety mam świadomość, że ta kara zostanie przerzucona na nas klientów... Nawet jeśli już podejmiemy decyzje o opuszczeniu Was i przeniesieniu kredytu do innego banku to i tak poniesiemy koszty przeniesienia i zawarcia nowych kredytów. Wy o tym doskonale wiecie i zapewne stąd takie Wasze bezczelne zachowanie...
02-08-2022 14:32
Przepraszamy za tę sytuację, w przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Harmonogram po zawieszeniu zawiera błędy. Po tym, jak zakończy się okres, na który zawiesiliśmy spłatę, pokażemy w nim nowe dane.
O braku błędu pisałem w kontekście widoczności tylko kolejnej zawieszonej raty. Jest ona również na stronie: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego
"Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem."
Rozumiem jednak, że tamta odpowiedź mogła być nieprecyzyjna, za co przepraszam.
02-08-2022 14:54
Ależ to przecież jest błąd, błąd niedostosowanego do sytuacji systemu informatycznego.
Kwestia tego czy wynikło to z braku czasu i bank naprawi ten feler, czy też nadal ludzie będą trwać w trwodze, że jednak nie jest tak jak powinno być. To trochę takie niejawne zastraszanie, prawdopodobnie nie intencjonalne, ale jednak...
02-08-2022 16:22
Czy intencjonalne? Wg mnie to działanie z premedytacją. Wiele osób jednak ulegnie zastraszeniu i wycofa swój wniosek o zawieszenie spłaty, a to wydaje się byc celem takiego, a nie innego działania banku. Dlatego przekaz z góry od osób zarządzających do pracowników infolinii jak i piszących tu moderatorów jest taki, aby zachęcać klientów do wycofywania wniosków. Cześć z nich już nie zdąży złożyć zawieszenia na sierpień, a inna część w ogóle zrezygnuje ze składania ponownego wniosku. Takie działanie to tylko korzyść dla banku... Przykre to jest, że bank który do tej pory uchodził za jeden z najlepszych i najbardziej transparentny podjął się takiego działania wobec swoich klientów, kompletnie nie licząc się z konsekwencjami...
02-08-2022 20:46
06-08-2022 22:13
Proszę o informacje 5 sierpnia czy udało się Pani złożyć ponownie wniosek.
Pozdrawiam i trzymam kciuki!
07-08-2022 20:59
Złożyłem wniosek na wakacje kredytowe na 4 najbliższe miesiące wypadające 5 dnia miesiąca. Jak się potem okazało, nie można złożyć kolejnego wniosku. Edytować tego co złożyłem nie chcę, ale na witrynie nie było żadnej informacji, że złożenie jednego wniosku blokuje kolejne. Złożyłem wobec tego reklamację 3 sierpnia, na którą otrzymałem odpowiedź 5 sierpnia popołudniu:
"sprawdziłam w naszym systemie, że spłaca Pan ratę każdego 5 dnia miesiąca. W złożonym wniosku wskazał Pan zawieszenie raty w sierpniu 2022 roku. Abyśmy mogli Panu pomóc w sprawie proszę koniecznie dzisiaj odstąpić od złożonego wniosku i wprowadzić nowy wniosek. Podczas składania nowego wniosku może Pan wskazać inny okres zawieszenia raty. Jeśli złoży Pan taki wniosek np. jutro nie będziemy mogli zawiesić raty w tym miesiącu."
Czytając wasze komentarze dowiedziałem się, że procedowanie odstąpienia od wniosku oraz złożenie nowego trwa minimum 3 dni. Moim zdaniem to działanie miało na celu ewidentne nabicie klienta w zapłacenie raty sierpniowej... Sprawę zgłaszam do UOKIK.
Rozumiem, że umożliwienie składania kolejnych wniosków w późniejszym terminie jest na razie bajką przedstawianą przez moderatorów forum?
08-08-2022 20:26
JHSik Nie jesteśmy w stanie tutaj odnieść się do tej konkretnej reklamacji. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Prosimy o kontakt po zawieszeniu ostatniej raty wskazanej we wniosku.
09-08-2022 21:26
W takim razie chciałbym zadać pytanie, czy przed końcem sierpnia dowiemy się co oznacza zwrot "W przyszłości"?
10-08-2022 11:14
@aeth50 Tak, jak pisała WiolettaS, prosimy o kontakt po zawieszeniu ostatniej raty wskazanej we wniosku.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024