12-08-2022 09:09
Dlaczego ze złożeniem wniosku powinienem poczekać aż do chwili zawieszenia ostatniej raty wskazanej we wniosku? Rozumiem, że na chwilę obecną istnieją jakieś problemy techniczne po stronie banku, ale nie są one zależne od treści złożonego przeze mnie wniosku. Jeśli chciałbym już złożyć wniosek o zawieszenie spłaty w lutym 2023, to dlaczego nie mógłbym tego zrobić pod koniec Sierpnia?
13-08-2022 17:52
17-08-2022 12:42
17-08-2022 13:01
Najprosciej bedzie zignorowac techniczna "niemoznosc" i zlozyc wniosek z pominieciem formularza w aplikacji. Sensownej odpowiedzi na pytanie o powod raczej tu nie bedzie.
17-08-2022 13:44
Problem jest taki, że placówka odmawia przyjęcia wniosku. Też zastanawiam się na jakiej podstawie (bo upierali się że przy składaniu wniosku wielokrotnego, jest możliwość złożenia tylko jednego takiego wniosku), dlatego czekam na możliwość złożenia kolejnego wniosku online w "Moim ING", zgodnie z informacją otrzymaną od moderatorów. Jeśli takiej możliwości jednak wg. ING dalej nie będzie (bo moderator nie jest osobą która odzwierciedla stanowisko banku), to będziemy kierować sprawę dalej, ale jeszcze chwila czasu została. Ponawiam wiec pytanie do moderatorów:
Dlaczego ze złożeniem wniosku powinienem poczekać aż do chwili zawieszenia ostatniej raty wskazanej we wniosku i nie mogę go złożyć już dziś?
17-08-2022 14:53
Jest jeszcze opcja wyslania wlasnego wniosku elektronicznie poprzez aplikacje jako zalaczony dokument, skoro placowka odmawia przyjecia wniosku pisemnego, co jest samo w sobie karygodne.
18-08-2022 11:11
W sytuacji gdy bardzo zależy Ci na złożeniu wniosku na kolejne okresy już teraz, skontaktuj się proszę ponownie z naszą placówką bankową. Zgodnie z aktualnymi wytycznymi, doradca taki wniosek może dla Ciebie przygotować.
Jak pisaliśmy wcześniej, udostępnimy możliwość złożenia wniosków na kolejne okresy. Na tę chwilę trudno nam jednak podać dokładny termin.
18-08-2022 14:26
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
23-08-2022 18:12
24-08-2022 14:10
Jeśli chcesz zawiesić ratę wrześniową, możesz też skontaktować się z naszymi doradcami na czacie lub infolinii, gdzie przyjmiemy od Ciebie reklamację. Wizyta w placówce nie będzie konieczna.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry
... 27-11-2024