01-08-2022 07:22
01-08-2022 08:30
01-08-2022 09:56
01-08-2022 11:11
No risk, no fun
01-08-2022 11:24
01-08-2022 11:35 | Edytowano: 01-08-2022 15:39
Udostępniamy opcję złożenia kilku wniosków, jednak wtedy można to robić po płatności każdej z rat. Dostępne są dwie formy:
- pojedynczo, po każdej z rat,
- wniosek na kilka rat na raz. Taki wniosek można złożyć tylko raz, następnie opcja jest zablokowana. Nie ma możliwości złożenia wniosku, na przykład, na 3 raty, a potem złożenia kolejnego wniosku.
Doprecyzowanie: wniosek wielokrotny blokuje możliwość złożenia kolejnych wniosków – wielokrotnych lub pojedynczych. Wniosek pojedynczy nie blokuje wniosku wielokrotnego. Złożenie wniosku wielokrotnego blokuje możliwość złożenia kolejnego wniosku. Czyli jest np. możliwa konfiguracja: pierwszy wniosek pojedynczy na ratę sierpniową, drugi wniosek pojedynczy na ratę wrześniową, trzeci wniosek wielokrotny na 6 kolejnych wybranych przez klienta rat.
Po przyjęciu odstąpienia będziesz miał możliwość ponownego zawnioskowania. Sposób, w jaki możesz odstąpić od wniosku, opisaliśmy tutaj: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego w zakładce "Czy mogę zrezygnować z wniosku po tym, jak go złożę?".
01-08-2022 14:32
01-08-2022 19:24
01-08-2022 20:45
01-08-2022 21:46
Mam ten sam problem, w dodatku harmonogram spłaty jaki otrzymałem po zawieszeniu 2 rat jest absurdalny. Przez 7 miesięcy po zawieszeniu mam płacić ratę wyłącznie odsetkową (kapitał wyzerowany) a na koniec rata wyrównująca podbita z 2 tyś. na 11 tyś. Tłumaczenie na infolinii, że mają błąd w systemie i poprawią harmonogramy po dacie płatności zawieszonej raty i żeby się tym nie martwić. Jakoś średnio mnie to przekonuje ... Co do wniosku to również poradzono mi żeby go wycofać i złożyć ponownie na 1 miesiąc lub na wszystkie 8 miesięcy. Z tym, że nie zapewniają, że uda się rozpatrzyć wniosek przed datą płatności raty sierpniowej i albo trzeba będzie składać reklamację albo pogodzić się ze stratą 1 z 8 możliwych rat do zawieszenia. Sick!
Co najlepsze na 3 dni przed uruchomieniem możliwości złożenia wniosku zostałem telefonicznie poinformowany, że wniosek będzie można złożyć wyłącznie na 1 miesiąc i trzeba będzie go powtarzać na kolejne miesiące. Dzisiaj Pani powiedziała, że dostali nowe wytyczne z centrali na dzień przed 29.07 i to już nie aktualne co było mówione kilka dni temu. Jak by tego było mało na stronie ing ani podczas składania wniosku o zawieszenie nie ma nigdzie konkretnej informacji o tym, że wniosek na więcej niż 1 ratę uniemożliwia złożenie wniosku na kolejne. Jak dla mnie jest to celowe działanie mające na celu możliwie jak najbardziej utrudnić i zniechęcić klientów z możliwości zawieszenia rat. Dzieje się to poprzez dwa mechanizmy - błędne harmonogramy i zablokowanie możliwości złożenia kolejnego wniosku w przypadku złożenia pierwszego na więcej niż 1 ratę. Jak komuś upłynie termin 14 dni na wycofanie wniosku to jest w lesie i musi się z nimi kopać. Tak czy owak działania ing są bezprawne i tak tej sprawy nie zostawię.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024