26-02-2024 15:09
27-02-2024 15:39
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie ze specjalistą u którego składałeś wniosek. Przez forum nie możemy niestety sprawdzić szczegółów Twojego wniosku
27-02-2024 16:15
27-02-2024 18:35
28-02-2024 18:53
Zazwyczaj rzeczoznawca kontaktuje się w ciągu kilku dni roboczych od momentu opłaty. W tej kwestii najlepiej być w kontakcie z opiekunem Twojego wniosku.
29-02-2024 17:52
06-03-2024 11:15
Dostarczenie operatu trwa przeważnie około 30 dni. Jeśli czekasz dłużej, skontaktuj się z doradcą, u którego składałeś wniosek.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |