28-07-2022 21:01
29-07-2022 12:35
29-07-2022 13:29
Numer umowy kredytowej to 10 ostatnich cyfr rachunku, który widzisz w szczegółach kredytu w Moim ING.
29-07-2022 14:07
Numer kredytu (numer umowy z zaświadczenia o kredycie) wpisane na pełnomocnictwie jest inny niż w potiwerdzeniu złożenia wniosku? Co z tym robić?
29-07-2022 14:08 | Edytowano: 29-07-2022 14:21
Numer na zaświadczeniu oraz fizycznej umowie (czyli numer umowy) i ostatnie 10 cyfr rachunku (czyli numer kredytu) to są dwa różne numery.
W tym wypadku wg mnie oba powinny być akceptowane. Jak do tego odnosi się bank?
29-07-2022 14:37
@robh:Numer na zaświadczeniu oraz fizycznej umowie (czyli numer umowy) i ostatnie 10 cyfr rachunku (czyli numer kredytu) to są dwa różne numery.
W tym wypadku wg mnie oba powinny być akceptowane.
Zgodnie z opisem należy podać numer umowy kredytowej. Nie rachunku tylko umowy kredytowej i jest napisane, że trzeba z umowy lub pobrać darmowe z aplikacji zaświadczenie o kredycie (zaznaczyć fajkę nie tylko rachunek ale o przyznanym kredycie) i tam na samym dole jest numer umowy kredytowej. (Z ciekawości pobrałem i potwierdzam) Jeśli nr rachunku jest inny to wg mnie nie można tego traktować zamiennie.
Pytanie na ile Bank będzie to kontrolował i po co? Jak wskaże błąd to co poprosi o korektę tylko się narobi. Jak popatrzycie ile jest tych wniosków to ja obstawiam, że co najwyżej skontrolują czy w przypadku 2 osób jest pełnomocnictwo (na sztukę) a w ekstremalnej dokładności czy podpisy się zgadzają ze wzorem.
29-07-2022 15:14 | Edytowano: 29-07-2022 15:15
Najlepiej jeśli bank to ostateczne wyjaśni, ja co prawda przygotowałem sobie 2 wersje pełnomocnictwa na wszelki wypadek (jeden z numerem umowy kredytowej, drugi z "numerem kredytu" który jest widoczny również w historii transakcji w pobranych ratach) i mogę oba załączyć, natomiast moim zdaniem odpowiedź MartynaC parę postów wyżej rozmija się z tym co załączyłem na screenshocie i co znajduje się na stronie internetowej banku.
Myślę że będą osoby które na pełnomocnictwach będą miały jeden z tych obu numerów i różnica raczej nie wynika z ich złej woli czy pomyłki, rozbieżność jest w informacjach na stronie banku oraz przekazywanych tu na forum.
29-07-2022 20:26 | Edytowano: 29-07-2022 20:28
29-07-2022 21:13
Niezależnie od tego, czy podasz numer umowy kredytowej, czy ostatnie 10 cyfr numeru konta kredytu, wniosek będzie poprawnie przyjęty.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |