16-09-2020 16:22
Staramy się, wprowadzać zmiany na bieżąco. Standardowo trwa to 7 dni. Proszę, skontaktuj się z nami - (32) 357 00 57, sprawdzimy na jakim etapie jest Twój aneks. Nasza infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
13-04-2022 11:47
I jak tam, czy po dwóch latach od mojego pytania są jakieś wieści w temacie uruchomienia usługi wnioskowania o skrócenie czasu kredytowania po nadpłacie bez wizyty w banku? Zamykacie placówki, stawiacie na mobile first, fajnie ciśniecie i macie dobry produkt, ale ten babol powinien już być dawno zaopiekowany
Możecie nawet wbić jakaś opłatę za to, skoro to taki effort na produkcji, ale wydaje mi się, że macie jakieś powody by tego nie robić skoro nawet pandemia nie wpłynęła na przyspieszenie tej zmiany - temat wydaje się istotny tylko dla użytkowników - Waszych klientów.
14-04-2022 11:58
Aktualnie wniosek o aneks do umowy, dotyczący skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie, dostępny jest wyłącznie w naszej placówce bankowej.
Telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 możesz zamówić taki aneks. Do oddziału możesz więc podejść tylko raz, w celu podpisania gotowego aneksu.
18-04-2022 13:39
19-04-2022 12:27
Nie mamy takiej opcji w Moim ING. Po nadpłacie możesz zamówić aneks skracający okres spłaty na infolinii 32 357 00 57 lub poprzez czat w Moim ING.
Jeśli zamówisz go do 3 miesięcy od nadpłaty, to będzie on bezpłatny.
Docelowo aneks muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy w placówce banku podczas wcześniej umówionego spotkania.
25-04-2023 08:32
O chyba coś Wam się udało w tej materii zdziałać! Brawo, warto o tym poinformować użytkowników ![]()
26-04-2023 16:59
Co masz konkretnie na myśli? Nie widzę przy nadpłacie online możliwości wyboru opcji.
28-04-2023 21:23
jest już możliwość skrócenia okresu kredytowania z poziomu bankowości internetowej , korzystałam kilka razy
04-05-2023 10:16
Macie rację! Nie ma tej opcji bezpośrednio przy nadpłacie kredytu (tak jak ma to zrealizowane na przykład mBank), ale można złożyć z opcji przy Kredycie taką dyspozycję. Zadziałało i od razu zaktualizował się harmonogram.
@ING - dobra robota, szkoda tylko że tak prozaiczna funkcja wymagała tyle czasu na wprowadzenie
15-05-2023 10:14
Chciałam podpytać gdzie jest taka możliwość? Przed chwilą nadpłaciłam kredyt z zamiarem skorzystania ze skrócenia okresu kredytowania i nie miałam takiej opcji- z automatu zmniejszyło mi jedynie wysokość raty, a kompletnie nie o to mi chodziło... Czy może mieć tu znaczenie, że akurat dzisiaj jest dzień mojej "normalnej" comiesięcznej raty i jednocześnie korzystam w tym miesiącu z wakacji kredytowych?
Dodam, że 9.04 robiłam swoją pierwszą nadpłatę i wtedy miałam możliwość wyboru między opcją mniejszej raty, a skróceniem całkowitego okresu kredytowania.
Z góry dziękuję za odpowiedź, bo jestem chwilowo mocno poirytowana..
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |